forbidden love.

; du vet om att jag kommer till dig , så snabbt jag kan.
; sedan flyr vi ifrån allting , för en kväll , en natt.
; bara du & jag.
; i en värld där ingen vet något om oss.
; ingen kan göra oss något ont.
; bara du & jag.
; nakna & blottade för varandra.
; öppna som en bok , skriven som en saga utan slut.
; en bok man inte kan läsa klart ena sidan , för längtan efter nästa sida blir för stor.
; en bok som vi aldrig kommer att läsa ut.
; för det är boken du & jag skriver själva.
; varje dag , varje andetag vi tar för varandra.
; säg till så kommer jag.
; jag vet vilken båt du sitter i.
; du sitter i båten i ån som delar sig.
; du vet inte : hjärta eller hälsa (vänster eller höger).
; saken blir inte lättare att du har fobi för vatten.
; men vet du vad?
; vi bygger en väg tillsammans.
; en ny väg som inte finns . som inte ska kunna vara möjlig.
; men hej , det är du & jag. och vet du vad?
; jag hade burit dig över alla världens hav , bara för att få vara med dig.
; jag väntar här på dig.
; jag ska ingenstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0