zivota trag , na mom dlanu. nestaje jer je brises - ti.

; efter ett lagom långt träningspass är jag tillbaka hemma. länge leve 24/7 fitness! freaky friday var på kanal 4 , vilket gjorde det hela mycket roligare , samt enklare att träna =) meeen såå satte man sig i bilen , och låten den kom upp.. precis när man valde att inte tänka på att det är bajram imorn , så var det absolut inget som kunde hindra tankarna ifrån att falla tillbaka på just dom datumen. det var ingenting som hindrade mig ifrån att tänka längre än vad näsan räcker för att minnas hur våra bajram inväntas , gång på gång - efter just dom datumen. tiden läker alla sår?! det gör dom inte , det enda tiden lyckas med är att dämpa ner saker och ting. men såren?! dom kvarstår precis lika djupa , sen dom dagarna .. dom datumen. 5/12 - 03 & 12/2 - 05 , lever föralltid inom mig. i miss you guys <3

. kida me ova bol na dijelove. a u svakom od srca , nesta vase ostaje. da ozive me , da mi dusu sastave. u jedno sam siguran , opet bi mi bili sve. proci ce , svi mi kazu. budi jaka , digni glavu. nedaj da u tebi tuga zri.. preboljet cu , znam da lazu. zivota trag , na mom dlanu. nestaje jer je brise te vi. kazu mi , moras dalje. ne daj se , skupi snage. vrijeme ce da svoje ucini. lazu me , ja bez tebe. isto ko bez krvi vene. ledim se. nema tu pomoci. kida me ova bol na dijelove.

; det återstår att se ifall vi reagerar annorlundare imorn. det återstår att se ifall någonting alls har förändrats. det återstår att se ifall vi alla sammanlagt är starkare än sist. troligtvis blir det inte så stor förändring. för oavsett hur mycket mod och styrka vi samlar på oss gemensamt. så har vi alltid den svagaste länken med oss - inom oss. redan nu försöker jag att ställa in mig på att inga sms eller samtal från er kommer att falla in under vårt tak. redan nu försöker jag att inse att era röster inte kommer att höras imorn. för att än idag försöker jag att förstå , att bajram inte är vad den brukade vara , en gång för längeee sen. bortom det jag kan uppleva idag! så idag lever jag på minnen av vad bajram en gång var , medan många andra upplever den än , precis så som den ska vara! så till alla er , som upplever det mitt hem upplever. hatten av , verkligen! jag beundrar er. enormt. det är svårt att ställa in sig på att ingenting är sig likt.



- cause you my love , can make everything a little bit easier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0