posle tebe niceg nema , sto bi dusa pozeljela. <3

; trots att jag verkligeeeen inte orkar , så slänger jag in ett inlägg! har haft det sjukt jobbigt dom här dagarna. trodde det skulle bli lättare efter fastan , men ingenting rör sig ur fläckan. än idag står det still. jag går upp vid fyra , för att hinna bli klar och vara i tid kl 8.. föreläsningarna & jobbandet verkar inte finna sitt slut under dagen. alltid hemma mellan 16-18 .. då är det besök hos farmor som gäller. snack med elvisen. träna på gymmet med girlsen. umgås med familjen. innan det är dags att bege sig till sin helt tomma trea för att somna in ännu en natt. visst har dagarna kvalité så det räcker & blir över. men ibland skulle det inte skada att varva ner lite. ingen sen fredag för min del , ska upp tidigt igen och extra jobba.. hela helgen faktiskt. =) wish me good luck! men klaga ska jag inte göra. har ledigt , nästan heeeela måndagen .. wihoo! dåå är det en riktigt rolig och stor grej som händer hemma hos oss :P men bilder och videoklipp kommer läggas in lite senare på kvällen! är verkligen stolt över dig mitt hjärta. jag älskar dig mest av allt. det vet du väl? nee nu räcker det. ska iväg till farmor nu. tänka ta en tidigare runda med allt ikväll. så att jag hinner lägga mig i tid också .. hörs väl mer en annan dag .. take care peeps! PUSS <3



- everytime i follow my heart , it leads me straight to you. - eddie <3


Kommentarer
Postat av: georgia

jaha :D coolt!

hahah aa älskar torra skämt fan :P

2009-09-26 @ 15:55:28
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: georgia

hahaha aa men de e de man vill inte att ngn ska tro att man e mobbad haha :P

jora tack de e bra med mig. sjdå? :)

2009-09-27 @ 22:12:06
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0