you'll never find another man , in this heart of mine.

; i miss you my baby ..

i'd give my all , to have , just one more day with you. i'd risk my life , to feel , your arms around me. 'cause i can't go on. living in the memory of you and me. i'd give my all , for your love tonight.

: fy sjutton vad dagarna passerar. känns som jag inte ens hinner med i takten när det kommer till mitt eget liv. kan inte förstå mig på folk som säger att en dag känns som ett år , och ett år som ett decennium .. medan jag sitter och önskar att dagen vore iaf en timme längre , om inte mer. jag hinner nt med allt över en dag. och när jag väl får allt att klaffa , så kommer det upp annat som bara ockuperar all min tid & även mig själv på vägen .. hur mycket jag än försöker , så kan jag aldrig få tiden att räcka till. vilket motsvarar till riktigt sena nätter & tidiga morgnar .. eller så finns det andra dagar då det slutar upp med att jag för en gång skull , lägger mig i tid. men oavsett hur trött jag är eller inte , så kan inte mina ögon få sig ett blund. det kan inte bli rätt längre .. hur jag än gör!!

: i jobbiga & tidlösa stunder som dom här. så känns det extra jobbigt att snubbla in på tankarna om dig , som leder till den enorma saknaden som jag aldrig kan komma över , släppa eller acceptera. jag vill inte minnas dig i förbifarten. jag vill hitta mig en tid , en dag , en stund då jag bara kan koppla av och minnas dig vid min sida. minnas våra dagar. vår lycka & våra leende. jag vill kunna ha tid att skratta åt våra minnen. jag vill kunna ha tid att gråta åt min förlust. jag vill kunna ha tiden och friheten att kunna göra precis som jag vill , när jag känner för det. men det har jag tyvärr inte nu. och därför håller jag mina känslor & mina tankar begränsade. jag ber om ursäkt för det , eftersom att det är något du inte har förtjänat..

: vidare till vardagen .. nuförtiden är den antingen alldeles för kvav eller för kall. finns inget mellanting längre. vädret verkar ha gett upp hoppet eller så är det bara så att solen har tröttnat på att skina för en hel bunt idioter .. jag vet nt .. men enligt mig så hade det absolut inte skadat , ifall solen grund i botten väljer att komma fram för en längre tid.. nog om solen och eländet som vardagen bringar .. vidare till dom ljuvliga nätterna som jag oftast spenderar på min balkong. härom natten så såg jag ett stjärnfall. vilken lycka. sist jag såg ett var år 2000 , och det jag önskade mig då - slog in.. nu hoppas jag att även den senast önskan slår spratt i mitt liv =)


,
and i won't pull through , without you by my side. <3 A .. 12/2 - 05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0