what you doing unhappy?

; ibland finner man inte styrkan till att ens försöka lista ut vad det är med en själv. ibland kan inte ens dom djupaste tankarna & analyserna reda ut ens problem. men då , från ingenstans så kommer det en låt , eller kanske t.o.m två som förklarar allt. & i din mörkaste timme , så börjar du både att se annorlundare & ljusare på saker. för låtens pikar , sa mer än vad du själv kunde berätta .. -
men redan då , känns allt , inte bra , men bättre igen ..





- ENJOY .. <3           , i miss you best boyfriend.





ingen dag är sig lik utan dig. minnena tar mig alltid tillbaka till den dagen , den staden , det klockslaget .. jag saknar dig minst en gång dagligen .. och jag älskar dig än , fortfarande lika obeskrivligt mycket ..

Kommentarer
Postat av: sannie

tack så jätte mycket! jag hade väldigt trevligt :)

2009-05-30 @ 10:54:48
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: besiima

uh sorry sto kasnim sa odgovorom:/..

; haha tako je kad si timansällt, kan vara ledig när du vill i stort sett:-DD

hehe a kad ti ides?? ja vala idem:-D izgleda da moji neidu:/ hehe al sta cu im ja:-))

Kako si ti bona??! kad ti skola zavrsava?:)

Pusss&KraaM!

2009-05-30 @ 11:26:46
URL: http://bemeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0