you made the final choice ..

; we used to live for love. but now we're afraid.


If she's still the one you're dreaming of
Then you better turn around, walk away
Leave me alone, I'll find my way
Go back if she's what you're still thinking of
Go back if she's still your love
Let me go, leave me alone, I'll find my way
I always find my way

;
but if you look at me closely. you will see it in my eyes. this girl will always find her way. - always.



: precis som en tjej skrev , en låt som säger allt - och lite till =)

Kommentarer
Postat av: Jasna

Åh kul att höra, för mig går det också bra. En kurs kvar för den här terminen:)) Värnamo vet jag inte så mycket om i och med att jag bott i alvesta i två veckor, imorgon ska jag tillbaka hem. Ta hand om dig så hörs vi mer! Puss puss

2009-05-17 @ 23:03:35
URL: http://justcarpediem.blogg.se/
Postat av: elmy

ma ziva sam (H), jag kör det sista pluggbiten kvar, håller på med min uppsats vilket är fettjobbigt :(..



min pappa mår bättre nu hvala Bogu, oporavlja se polako ali sigurno..



imal sta novo kod tebe? ides li za bosnu ove godine?

2009-05-18 @ 09:35:14
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0