sve je drugacije. kad si uz mene.

: några få ord som jag vill tillägna min baby d.

;
sa mojih usana , ti nikad neces cuti laz.
; u mojim ocima, nisi video zlo. 
; i kad sam padala , i kad sam letila.
; bila sam s tobom.

; gdje god se okrenem, svud se nalazis ti.
; nekad me bude strah , da se probudim.
; a da te ne vidim.

; sve moja pobjede , i zlatne medalje.
; nista mi ne znace , kad sam bez tebe.
; sve je drugacije , kad si uz mene.

; i sve sto bude mi, nek' bude s tobom.

- i'd rather have bad times with you. then good times with someone else.
- i'd rather be beside you in a storm. then safe and warm by myself.
- i'd rather have hard times together. than to have it easy apart.
- i'd rather have the one , who holds my heart.


Kommentarer
Postat av: Sanela

pa allt sådant ger en nostalgi (: ako Bog da, en vacker dag! A sto se tice min sanna kärlek.. jag är tillsammans med en person som jag älskar a sad dal je den eviga & sanna kärleken eller ej – återstår att se. Bice kako Allah bude hito men självklart hoppas man på det bästa (: kako tebi ide då?

2009-05-23 @ 12:39:50
URL: http://sanelaaa.blogg.se/
Postat av: Sanela

ma naravno, nada je to do posljednog trenutka. Att vara med honom är absolut något jag vill i inshAllah, tako ce i biti :) . Aw, jag önskar er två sve najnajnaj ;D puss!

2009-05-24 @ 23:17:35
URL: http://sanelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0