somehow i'm never out of second chances.

: i sad kad bi vratio se , meni nebi znacio sve - kao sto si nekad znacio.

: dagarna har inte endast runnit iväg , dom har även så lämnat enorma spår efter sig .. tiden går oerhört fort nuför tiden. vissa dagar känns det nästan som att man inte ens hinner öppna ögonen , blinka , för att sluta dom återigen inför en ny natt i sängen , innan dagen är förbi .. totalt förbi. ännu en dag bakom oss som vi inte kan få tillbaka , för att ändra eller återuppleva .. ännu en dag som lämnar oss med ovissheten om vad morgondagen kommer att bringa .. ännu en dag , som har lyckats att rista sig in i vår livshistoria .. en dag som vi mer eller mindre antingen kommer att minnas , eller att förtränga! jaa , ännu en dag som består av 24 osynliga timmar ..

: mina dagar har varit hektiska .. men eftersom att jag har kommit igång med uppdateringen nu , så ska jag inte behöva att strula till det direkt :P det är faktiskt mycket som har hänt , så jag vet mer eller mindre inte var jag ska börja .. men ist för att skriva om min dag idag , så ska jag hylla två st vars det är deras dag idag ..

:
Grattis Tittie (aka Ibbe) & Amar .. jag önskar er allt det bästa i livet , mycket kärlek , hälsa och lycka! jag hoppas att er dag slår alla era förväntningar =) <3

 

: grattis pågar .. ännu en gång! 
förlåt men det här var dom bästa bilderna jag kunde hitta på er , på min lillebrors data :P hahaha ..

ska mova mig nu folk , umgås lite med eddie .. vi har bara allmänt saknat sönder varandra .. svarar på era kommentarer en dag så eddie inte står och rycker i mina kläder =) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0