jer dala bi sve , godine , mladost i sne - da si opet kraj mene.

; tudelu people .. lovade att komma med hur dinels kväll var & slutade .. hur ska jag nu lyckas att beskriva det kort och gott?! det blir svårt :p men det var iaf riktigt trevligt , vi satt & umgicks. snacket var i full gång , trodde nästan att Edina & Robin skulle döda varandra , men dom kom över sig själv efter ett tag :P Dinel stackaren drack så att det räckte & blev över .. Edina snaffsade i sig lite vin , medan Robin & jag var nykteriser =) riktigt mobbade :P haha .. kvällen gick mot sitt slut och folk började röra sig hemåt vid fyra. inte för att det skulle ta slut , men både edina & jag skulle vara uppe i den tidiga morgonstormen dagen därpå :P haha .. så , olyckligtvis , så kom även hans kväll att finna sitt slut , och där låg man i sängen .. överpigg med riktiga sömnproblem =)

; idag så har dagen varit riktigt soft , med tanke på hur jag trodde att den skulle sluta ..gick upp tidigt , stack till skatten , stack till doktorn .. mötte upp edina , vi handlade in mat & stuff som vi behövde till hemmet =) lämnade av saker , stack till mamma och gav henne lite saker som vi hade handlat till eddie & deras hem .. knappt 10 min senare , sitter jag på en buss för att möta iman & hannan i stan för en fika. en liten stund senare kommer teuta för att hämta hannan , & jag sticker med iman mot busstationen för hon ska möta tina .. wiihoo .. några sms senare , möter jag upp dinel vid biblioteket , vi börjar promenera mot honom , hämtar en tröja till emina som nästan frös ihjäl .. vidare hem till gibbe , för emina behövde låna toaletten .. sen tillbaka till hadrous för att vi skulle handlade tobak till vattenpipa .. såå vi avslutar promenaden hos valle , där vi skulle vara en stund i väntan på edina .. men vi kom inte hem förrän en halvtimme sen .. edina totaltdissade oss =( haha , det gottgör vi imorn :P

; nu sitter dinel & jag och går varandra på nerverna :P kollar på tv , käkar och dricker soppa .. den var fan i mig god .. haha .. riktigt nice .. en härlig låt senare är det dags för emina nu att dra sig mot badrummet och duscha .. färgade mitt hår medan jag var hos valle , i väntan p edina ni vet .. och jag känner mig fortfarande svart :P haaha .. nice nice ..

; här kommer låten , jag hoppas att ni njuter av den , minst lika mycket som vi gör .. =)



; cause you're my baby d.  <3

Kommentarer
Postat av: besiima

Heeey bona !! det var evigheter sen juu;-D

Sta ima kod tebe ?? Kako si mi tii ? =)

Puss&Kraam!

2009-05-08 @ 19:51:21
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: Jasna

Tack så mycket baby! Det gick så bra:))



Fin blogg, ska börja följa den:) Hur går studierna förresten?



Puss

2009-05-09 @ 12:30:39
URL: http://justcarpediem.blogg.se/
Postat av: elmy

pisi emnina gdje si sta ima nananana dal je mirna bosna?

2009-05-10 @ 22:06:26
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0