i vjeruj da disem , samo za tebe. i vjeruj da molim , samo za nas.

; sitter hemma hos föräldrarna nu. riktigt skönt faktiskt , med tanke på att det var ett riktigt bra tag sen sist=) sitter i eddies rum nu och slänger blicken ner på pappa som håller på att starta grillen .. kommer vara en riktigt härlig eftermiddag , om man huttar en närmare tanke på vad vädret erbjuder .. familjen har börjat samlas på gården , nu går det snart igång .. älskar att fira första maj med min familj .. alltid stort överflöd av kärlek , närhet , pinsam - och roligheter .. vi är inte AHMETOVIC för ingenting .. <3

;
i vjeruj da disem samo za tebe , i vjeruj da molim , samo za nas - eddie. mina senaste dagar med dig har varit helt underbara. från dagarna då jag hämtade dig från skolan , till dagarna du valde att klippa bort ditt underbara hår =( vi har fikat och haft det riktigt mysigt , men samtidigt har du lyckats att plundra syrrans plånbok som alltid. men nya fotbollsskor och uteskor kan ju aldrig skada =) lägger upp en bild nu , bara för att hedra det viktigaste i mitt liv. kommer försöka att uppdatera mer idag .. älskar dig zivote moj , always & forever.



-
min lilla blåögda snobbjefel =) , dada älskar dig baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0