i love you enough to let you hate me.

: klickade mig in på BK Landoras hemsida där jag valde att läsa lite rapporter om hur eddies matcher och träningar går =) där fick jag syn på en underbar rapport .. wiihoo!

den lyder :

En rapport från U01, 2009-05-02
blue_line_540.gif (54 bytes)
Vilket härligt lag!

Idag spelade vårt duktiga 01-lag matcher mot både Härslöv och Billeberga. Båda vanns med stor marginal.

Stundtals visade laget upp ett mycket vackert spel som innehöll vackra mål, läckert passningsspel och en fin kämparanda.

Eddie fick priset som matchernas bäste målskytt...fick hans pappa möjligtvis målgaranti med de nya skorna?

Grattis hela laget! 
 


vilken känsla att läsa något sådant också .. men det är ju en självklarhet , han är min stjärna i alla väder .. idag fick jag ta honom till träningen & eftersom att han hade skött sig så bra , så fick han följa med på BoIS-matchen. vilket gjorde att han nästan tappade andan. under BoIS-matchen blinkade Eddie nog inte ens en enda gång .. vad gör man med barn när dom redan i så tidig ålder älskar en sport av hela sitt hjärta?! hoppas bara på ännu en stjärna i familjen , och att eddie håller både glödan , viljan & kämparandan kvar. älskar dig mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Klero

JAg vet inte! Men jag skulle lätt vilja ha dom. Vilken cool blogg du har! :)

2009-05-27 @ 15:04:39
URL: http://klero.blogg.se/
Postat av: sannie

Ha en bra dag :)

2009-05-28 @ 08:40:08
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: thaikalle

fin blogg. kolla mina söta apor och följ med på mina spännande äventyr i Burma och Thailands djungel.

2009-05-28 @ 19:18:03
URL: http://www.thaikalle.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0