i heart my evil twin <3

: dåså .. nu var vi igång igen .. det är nämligen så att jag känner mig fruktansvärd taskig .. varför? det ska jag minsann berätta nu .. igår så var jag fullt upptagen. kom inte i säng förrän sent i fredags , lördag morgon var redan fullbokad. upp tidigt med dinel , omar & edina för att köra ut mot asmundtorp där eddie skulle spela tre matcher. vilka dom vann :P helt underbart. dom är för bra för barnen i deras ålder. därefter var det snabbt hem , duscha .. fixa till sig och dra iväg mot min kusins bröllop .. det var helt underbart. kan komma upp med lite bilder senre. jag hade vit kostym på mig , med svart skjorta. riktigt sexigt fan =) tills det kommer en lite äldre kvinna och får min vita kostym att bli röd :P och så var det med det liksom. fick sticka hem för att byta om , och å fick det bli en lång svart , helt underbar klänning , med en liten kort rockig kavaj :P med tanke på mina tatueringar , så fick jag sitta med kavajen resten av natten :( haha. stackars mig!

; men vidare till varför jag är taskig .. mitt i den fullspäckade dagen/kvällen/natten , ja bröllopet helt enkelt. så hade jag inte luren vid mig för att skriva sms till en kär person. nämligen Andreas Laine som har hunnit bli hela 24 år gammal. en riktig gamlig som kräver en käpp för att kunna fortsätta glida runt på gatorna på sitt eget lilla sätt :P så mr silence man .. jag ber om ursäkt för det , jag glömde inte dig . det får du inte tro =) GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ännu en gång , önskar dig allt det bästa i livet. jag hoppas att din framtid är ljus , att allt går din väg och att ditt liv bjuder på allt du behöver & vill ha .. förlåt ännu en gång , för att jag inte skickade sms eller ngt. riktigt fint ställe du besökte i norge .. lätt ett måste i sommar =) haha.

; såå nu måste jag meddela att jag är svin trött. var uppe hela natten. sov nt ett skit. gick upp i morse för att passa eddie , eldar & dennis. jag tycker nt ens om barn. men föräldrarna skulle hjälpa till och städa i lokalen. nu väntar jag på att dinel , edina & omar ska komma hem så att vi kan grilla .. därefter är det dags för en fika med min älskling alve .. har saknat dig kusin , över allt annat. tack för igår du var helt underbar .. och jag älskar dig minst lika mycket. du betyder verkligen allt för mig <3 .. efter fikan så ska jag nog hem , möta in dinel , edina & omar igen. kolla på film & laga mat .. jag hoppas verkligen på en tidig kväll .. för sängen är allt jag drömmer om just nu .. haha måste dra folk.. vi hörs nog lite senare eller imorn. ta hand om er. PUSS

- GRATTIS HEEWGO , cause you'll never cheeeer again ..

  


 


Kommentarer
Postat av: besiima

haha znaci sve postarom:-p pa fino:-DD

; Ma kod mene nema nista speci, radim som vanligt a dobro sam hvala Bogu:-))

;ma imam ledigt hehe... mogu uzet slobodno kad hocu:-D

Jel ides u bih bona?:-D...Dobro su hvala Bogu svi.. Kako su tvoji? kako si ti?:-))



Puss&Kraam!

2009-05-17 @ 17:34:01
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: Jasna

Det händer alla att man glömmer födelsedagar, absolut inget taskigt med det;P

2009-05-21 @ 10:36:31
URL: http://justcarpediem.blogg.se/
Postat av: lain

aw tack babe :D

2009-05-21 @ 17:25:25
URL: http://lenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0