happy b-day baby <3

; lite kort & gott. emina har bytt nr .. på heltid. har stängt av mitt gamla nr. jag pallade helt enkelt inte med det längre. jag bytte inte till något nytt , utan till ett jag använde ungefär samtidigt som det jag hade sist. dom flesta utav er har det säkert, och jag hade uppskattat ifall ni som har det , inte ger ut det till någon .. i måndags såå tog dinel & jag eddie till träningen .. kära eddie blev skadad , men tog sig i kragen jävligt snabbt efter det. när eddie & jag började köra wrestling på konstgräset , så kunde man höra hur underbart eminas knä hoppade ur led , ännu en gång :( och det var min måndag det.. med bandage som stöd så överlevde jag dagen , som ledde till en härlig afton .. vid 23.00 beslutar dinel & jag oss för att åka inlines. vi fick med oss robin & amor. 4 idioter & 2 timmar senare , stack vi till statiol för att handla , och därefter satt vi hemma och rökte vattenpipa :P helt impade på robins ringar :P haha .. vilka geeks vi var ist .. men men . sånt är livet ibland.

: igår så lagade jag middag till edina , omar , dinel & mig .. efterrätt var också med på menyn. det var helt nice faktiskt .. men eftersom att emina hade dubbelbokat sig , så fick hon smita ifrån middagen , för att umgås med en vän .. några få timmar senare , är jag utanför dinel med bil och ska plocka upp honom. vi sitter och umgås , röker vattenpipa .. väntar in robin , lämnar honom ensam hemma eftersom att dinel & jag skulle iväg till ett ställe. det är nämligen så att dinel fyller år idag , så vi inväntade den tillsammans. och för att få sin överraskning , så var vi tvungna att komma iväg =) knappt några minuter & många asgarv senare, så satt vi hemma med robin igen , rökte vattenpipa , kollade på två och en halv män & vräkte i oss choklad .. dinel var ett år äldre . men det gjorde inte mig och robin något .. inte skulle han specialbehandlas :P hahaha

; idag vaknade man , till en lagom tråkig dag , med tråkigt väder. men ändå måste vi hålla humöret uppe för dinels skull.. i den värsta stormen får jag reda på att en vän blivit skadad , och att jag fortfarande måste ta eddie till träningen :( haha .. det blev varken fikan eller buffén som jag hade planerat idag .. men folket kommer ikväll , ska väl dricka och fira den lilla mesen :P återkommer väl lite senare med hur kvällen har gått och slutat =)



- lite äldre bild på dinel , nu är han antirökare :P men grattis ännu en gång din struts :D PUSS




. jag bråkar hellre med dig , än älskar någon annan ..

Kommentarer
Postat av: n

jag vet inte vem du e, har aldrig träffat dig men tro eller ej älskar jag ditt blogg, o jag önskar att jag kunde vara lite lite som en lillfinger lik dig :)



giving up doesnt always mean you are weak, Sometimes it just means your strong enough to let go...

2009-05-08 @ 00:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0