da opet ljubim te oci ....? bez njih sam ja izgubljena.

: och nu så har vi nått den dagen då jag har börjat få kommentarer för min dåliga uppdatering .. jag hoppas att det här gör dig glad heewgoo =)

: är det någon mer än jag som tycker att det är helt lungt att säga att maj månad har knackat på dörren , men en helt annan sak att inse att det är den femte månaden , 2009! wierd shit!

; från en sak till en annan .. efter en lång och sömnlös natt , så var jag som vanligt uppe och gal som en tupp i tidiga morgonsolen! eddie skulle ha turnerig i härslöv , så när gryningen var på sin plats , var det god tid för oss att vakna , fixa till allt och dra ut för att lira lite boll. även om solen var lika stark som satan , så kunde man utan problem känna av vinden starkt , som ett flås i nacken. obehagligt , men samtidigt skönt ändå ...

; första matchen slog igång mot härslöv. stackarna blev utklassade utav våra fotbollsstjärnor .. resultatet kom att bli 8-1 till BK Landora =) ganska synd faktiskt , för det fanns knappt någon spänning i matchen , utan vi visste redan innan matchen började att vi skulle vinna .. andra matchen var mot billeberga , och för vår del kom den att bli mycket bättre än matchen innan den .. BK Landora vann med 10-0 .. vilket vi trivdes riktigt bra med .. men vi körde spelarna som var mindre bra och sparade dom starka till sista matchen som skulle vara mot bois .. för att ni ska hänga med i svängarna .. när BK Landora & BoIS ska mötas , så är det lika mycket spänning som när HIF & Landskrona Bois , A-lag ska mötas. värsta rivalerna :P men dessvärre blev det så att BoIS aldrig dök upp .. så vi fick ta och mixa en match. en halvlek mot härslöv som vi vann med 3-1 och den andra halvleken mot billeberga som vi vann med 5-1 .. riktigt skönt att vinna så överlägset , även om det är synd om dom andra barnen .. Men pågarna i BK Landora , är vana i vinst .. tack vare tränaren Amir - wonderful dude.

; Min fotbollsstjärna , Eddie , gjorde nog flest mål idag. 10 underbara mål , och riktigt bra passningar som ledde till att någon annan satte den .. att se honom på planen är det absolut bästa som finns. vilket liv det finns i killen. vilken lycka & vilken glädje. det är ju en helt annan människa - full av vilja och energi .. det är helt underbart att se honom göra mål , sen spänna näven , och skrika YEES inombords .. man känner av hans leende , bara genom att kolla djupt in i hans ögon .. han känner sig viktigt , han är behövd , han är någon! zivot moj =)

; sitter hemma hos föräldrarna nu .. ska iväg med Amir för att kolla på en match , sen ska jag nog hem för att väcka Edina & Dinel .. Innan middagen hos mamma med familjen , ska jag nog träffa Danell också kort , han ville snacka om en sak  .. därefter är det en mysig hemmakväll som gäller , där - försöka att hålla sig vaken ligger högst upp på listan .. det var nog allt för nu .. men jag uppdaterar så fort jag har tid igen .. PUSS på er folk , har faktiskt saknat er alla.. speciellt dig Andreas (K) =)


:
i might pulled the trigger , but you loaded the gun! ..



: BK LANDORA - 01!!  <3
Niclas , Casper , Nadim , Dino , Philip , Elliot , Melker , Amir , Eddie , Julia & Jakob ..

Frånvarande : Dennis & Ramez.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är på updaten nu ;D

2009-05-06 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0