what if you spoke those words today?


; what if you could wish me away , would you miss me when i'm gone?




; nu är det nämligen så att mitt förra inlägg var mitt tvåhundrade inlägg. vilket gör att den här automatiskt blir den tvåhundradeförsta =) en riktigt låg siffra tycker jag med tanke på att jag oftast kommer med flera inlägg om dagen .. men vi är på god väg mot högre siffror .. we sure are. 

; jag ska besvara lite kommentarer till folk som inte har blogg.

-  Anonym om your heart is where i lay my head .. : how much do you miss him by now?
;
svar: det varierar från dag till dag ..

- selma sabanovic om the further away you are from me , the closer you are to my heart ..: najljepsa si minka bogami!<3
;
svar: tack dusoo. det är du också , det vet du <3

- Merima G  ([email protected]) om one honest voice can be louder than a crowd.:
hej du, jag kom in på din blogg och hoppas på att få ett svar på en fråga. så som jag ser är du muslim, ipak po imenu? ali samo da vidim tvoje misljenje o tatueringar? jer kako ja znam i kako sam ucila zam kako je po islamu, ne samo da je haram vec i "prljava" si uvijek za namaz, tj da nemozes klanjati s tetauazom. a sad dal se tatuera lik, ili slovo.. ma cak i zvijeza i mjesec, a i allah naprimjer - isti haram i ista zabrana.
en liten fundering bara från min sida :)

; svar : jag vet om det , och jag har lärt mig exakt samma sak. jag hade aldrig rådgivit någon att tatuera sig , för hur dumt det än låter så är jag emot tatueringar .. och det sägs att efter första så vill man altid ha fler .. jag behöver inte förklara mig , och jag är medveten om hur saker och ting ligger till , men det går alltid att ta bort. kosta vad det kosta vill. men valen har ändå varit mina. tack för kommentaren =) PUSS


; nu sitter jag hemma och dricker te med edina, valle & mersiha .. haha lagom god tid för lagom mycket skvaller =) haha , this is fun så jag måste tyvärr ta mitt pick och pack till soffan ..

roliga kommentarer som nämnts hittills ..

. edina : förra året var jag singel fem månader. från december till januari ..
. anonym : jag har bara sex med min man.
. anonym bevarar : in my ass.
. anonym igen : vadå in my ass , det är din replik.

. edina : har du varit singel
: anonym : jag har varit singel singel , även utan dildo. batterierna dör och den har tröttnat på mig.

. anonym : jag har sex på första dejten ..
. edina : vem försöker du vara?
. emina : pamela andersson draga , men kolla på brösten .. dom uppfyller inte .. ( emina täcker sina bröst ) alla skrattar.

. anonym : därför emina & jag passar ihop .. haha

. anonym : jag älskar sex.
. anynom besvarar : edina akta på dig , anonym börjar sära på benen.

and so on .. tro inte vi är så hemska som det verkar .. det är värsta kalabaliken här och vi dör av flabb , med andra ord är allt på skämt =) hahaha .. I'M OUT ..




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0