we is all we have , and without each other we're nothing <3

; när orden inte längre räcker till, så får hjärtat göra sitt ..

    - tre senaste
 - mitt person nr .                lillebrossans namn             muslimsk symbol! 
                                              & person nr .. som
                                              han själv har skrivit ..


  - har ingen bild på hela första tatueringen , men den går över hela ryggraden .. den översta delen står för ; hon betyder allt för mig , jag betyder allt för henne , edina .. den understa delen ; allt som är mitt bär jag med mig i mitt hjärta , eddie .. gjorde den förra året , till mina syskon =)

sååå , alla ni som har undrat .. det är mina fyra tatueringar :P

    - this is what i live for .. <3    E 3 , ni är mitt allt .. ni är mina stjärnor , mina idoler ..


Kommentarer
Postat av: bosanac

den på ryggraden måste ha gjort ont

2009-03-06 @ 20:21:45
URL: http://bhpatriot.blogg.se/
Postat av: E M I N A

hahaha exakt :D

fan jag måste plugga från Matte A till Matte D .. -_- fett jobbigt. ......



fan vad fina tatueringar :-)

2009-03-07 @ 00:18:01
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga tatueringar!speciellt den på ryggen, fast den måste gjort sjukt ont:p hahaha. Har hört att det är haram att tatuera in halvmåne och sjärna... har själv velat ha det men har hört att det är haram, något du hört om det? fin blogg :)

2009-03-08 @ 15:47:51
URL: http://sljivovice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0