my eyes are not the first to cry..


; du är min stjärna i tillvaron <3



; bruna linser gör susen , se så snygga mina ögon blev =)


once again var jag där. dörren rakt framför mig ledde till det välkända rummet med fyra svarta väggar. jag blev inte förvånad då jag möttes av öppna armar , det var ju inte första gången precis. medvetet la jag mig i sängen , drog täcket över mig och hatade känslan av att vara ensam. omedvetet somnade jag till regndropparna som föll hårt mot den kalla marken utanför. dom skapade en ljuv melodi som lugnade mitt hjärta och fick mig att släppa taget om allt. även styrkan som håller mig uppe på benen. jag minns inte mycket , men jag minns att jag ställde mig själv några frågor innan jag somnade .. frågor utan svar.. kommer vi någonsin att komma härifrån? kommer vi någonsin att lämna ruta ett och lämna allt det här bakom oss? eller stannar vi trots olyckan? just för att det är stabilt. just för att det är tryggt. räknas inget annat - längre?

; jag slöt mina ögon och lyssnade på regndropparna som inte verkade finna sitt slut .. hela kroppen rös till av den härliga symfonin som smög sig under huden på mig och talade öppet om hur situationen var .. jag kunde inte göra något annat än att nicka och hålla med.. för inatt så kände jag mig chanslös . trots att jag sveptes bort till underliga men djupa drömmar , så insåg jag i god tid att även det så småningom skulle finna sitt slut .. och där skulle jag ligga i den enormt kalla sängen , stirrande på en av dom fyra svarta väggarna och vara exakt samma sak som jag var när jag la mig tidigare inatt -
ensam.

; ironiskt nog så lät jag hoppet övervinna mig och för ett tag så trodde jag verkligen att saker hade börjat klarna till. kanske var det endast jag som tyckte att det var på tiden att mina dagar skulle ljusna till. kanske. och efter så många sömnlösa nätter så hoppades jag nästan på lite lugn och ro i min tillvaro.. men inget utav det syndes till.. ibland känns det som att jag har drömmen men inte driften. jag förstår inte varför jag aldrig släpper hoppet, för innerst inne vet jag aldrig vad jag försöker att bevisa.men det ger sig inte , mitt hopp. det är en del av mig , en del av min personlighet.

; den klara morgonen var på plats för att byta av den evigt mörka natten.. stjärnorna började förlora sin lyster och månen ersattes med solen som vilade gömd bakom dom gråa molnen. jag låg kvar i sängen och försökte att lyssna på tystnaden som inte fanns. & då insåg jag att allt jag hade behövt nu var en kram .. en kram som man bara drunknar i .. jag behövde exakt samma sak som ett litet barn behöver efter en mardröm .. en kram av någon som bryr sig .. en kram som betyder något .. en kram av
dig.


, hold on to the end. that's what i intend to do.

Kommentarer
Postat av: Belma

Haha ma ja they belong together hahha;) Haha jag satt på bibblan o plugga för nån dag sen kad podje snijeg padati, I was like :O:O:O:O:O:O hahahah. Men men..! :P Haha det låter bra det!:) Petak sam bila kod kuce citav dan, pluggade lite på kvällen haha xP Vad hittade du på? :) Fin bild!:) Puss

2009-03-15 @ 08:19:45
URL: http://belms.blogg.se/
Postat av: jasmiina

Hehe , neznam ja sam viiidla den på axeeeln skit snygg va deen :D jäääl får ofta höraa det göör skit ONT !! aii knoow , ono måste vara 1000000 % säker jeer kad sii säker manje te bolii aa kad sii osäker dåå funderar man meer om hur ont oo inbillar seii hehe ... ma nema niista dosade , jobbar mycke denna måånad ;D sj daa ?? Puss ousss

2009-03-15 @ 09:41:51
URL: http://bebifaace.blogg.se/
Postat av: Zarah

okej, malena ernman, opera sångerskan :P

2009-03-15 @ 10:44:53
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: sanda

et emina draga det är en annan femma när vi inte vill:P bila hos en hudterapeut här i malmö(a)

ajj vad har hon opererat? jodå ska inte klaga, har valr själv vad jag ska göra, vilar från skolan, neda mi se ni festa lika mycket som innan:( du då med din?

pusss!

2009-03-15 @ 11:43:23
URL: http://sssaannddaaa.blogg.se/
Postat av: Medina

Nä, orka inte senare, haha :)

Jo min helg har faktiskt varit riktigt skön :) Hur har din varit?

2009-03-15 @ 15:32:40
URL: http://medinak.blogg.se/
Postat av: elma

ma bice dobro sev dok se boris i nedas jer kao sto moj otac kaze drzi se gore biti nemoze sen finns det alltin någon som har det ännu värre än jag o du, det finns de som lever utan mat, dör, äter andra människors kroppar för att överleva eller ja inte har råd med sjukhus utan de dör på gatan to vec nije zivot, mi kad pogledas i sabers dva i dva imamo vise nego sto nam treba al smo idioti ju mer vi har dessto mer vill vi ha.. nekada treba stati i reci Elhamdullilah jag har det bra såhär o bara vara nöjd men dte går inte..



znam, braca i sestre (syskon) är dte bästa som kan hända ne person, jag vet inte hur jag hade kunnat leva utan mina.. Sad nästa termin ska jag till sthlm o jag vet nt hur jag kommer klara mej uatn att se dme på flera veckor det är det som gör att jag tvekar över mitt beslut..



inace kod mene sve po starom, najvise skola, malo fudbala kad se ima vremena, drustvo i to je to.. ljubavi nema nikako.. imal sta kod tebe na tom planu :P?

2009-03-15 @ 18:02:18
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: besiima

haha uhhh brandy always on my mind bona:-p:-DDD



;aaahhh dragaaa mmm kokosnittar , uh uhh gora si nego ja, ti odma 10 kakor på en gång pravis:-p hehe super:-DDD Uhh bona ja ha knappt vatt hemma ovaj vikend:-/// tako da nisam nista praviila, ev i danas radila od 07-19:// a i sutra rano radim, snacka om att vara trött hehe:-))



;Mah bilo je okej, druzenje ko druzenje hehe:-))) träffar folk i tako=))) , Kako tebi dan prodje??

Puss&Kraam!

2009-03-15 @ 20:33:23
URL: http://bemeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0