this pian in my heart and this tear on my cheek - i call it love.

; MY LORD , jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. har haft riktigt mycket dom här senaste dagarna.. jag ska lägga upp bilder från busfabriken , danmark & mersihas födelsedag senare. Men nu ska vi tjejer iväg på en shopping runda i helsingborg , vi behöver våra maskerad dräkter till fredagen :P WIIHOO! get the party started :P haha .. anywaay .. vi hörs lite senare . jag lovar att skärpa mig.. men här kommer en låt , som berör min själ på alla håll och kanter. som lämnar mig djupt känslomässig och som verkligen får mig att rysa till varje gång. för tre dagar sen började jag att lyssna på den , för tidigare var det helt omöjligt!

i'm out / Mini



; i cried myself to sleep. and woke up with tears in my eyes. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0