there are heroes and there are legends. heroes get remembered but legends never die. you are the legends of my heart ..

; i den djupaste sömnen var jag igång med en riktigt fin dröm , men självklart fattades något och som pricken över i:et börjar telefonen ringa .. inte skulle edina ta upp sin röv för att svara , hon var fortfarande deckad av sin medicin .. så jag tog mig upp ur min underbart varma & sköna dubbelsäng som btw är alldeles för stor att sova i, nu när man sover ensam .. sprängde sönder min dröm som en ballong , och gick ut ur rummet med ett leende för att svara i telefonen som ringde mer än femtioelvatusen signaler. det sägs att människan i andra luren kan höra ifall du ler eller inte , och det lyckades hon med .. ; God Morgon Mini , glad som du verkar vara är du väl redan uppe och skuttar omrking .. jag blev glad , det var mamma. deras data hade kommit hem från lagningen och jag skulle bara dit och installera några småsaker .. det var nice att komma hem till föräldrarna .. saknar eddie något otroligt hela tiden , sen maam & daad , ja det är inte mycket lättare på den fronten heller .. ser dom så sällan , vilket är riktigt synd faktiskt .. efter att ha fixat deras data så stack jag hem till syrran igen , väckte henne för vi ska nämligen ha gäster igen ..

; idag ska det bakas.  det är Emine , Fatmire & jag helt enkelt bäst på .. vi ska umgås lite , baka lite sen ska vi vidare hem till Emine , där hon ska samla alla vänner för sista gången .. för nu är det faktiskt så att vår kära Emine Shipsani , ska flytta till Norge .. Jag börjar bli lite misstänksam angående allt det med Norge , först Mohammed, sen Andreas , sen Isa , Alban och nu Emine .. Fatmire & Perparim funderar också på det , och som om det inte skulle vara nog , så kommer Omar med att han också vill dit .. Hm , strange det där alltså .. men det är inget att grubbla över , vidare till att vi ser fram emot kvällen , yes sir! =)

; kommer att försöka att uppdatera efter att vi har bakat , men nu måste jag nog ut för att handla .. vi hörs senare , förhoppningsvis .. och det känns konstigt att behöva bryta mönstret , ingen fika idag? vad ska dom anställde på maddes tro :O att vi har svikit dom? först två gånger om dagen , och helt plötsligt kommer vi inte alls .. ahh , får väl sticka dit imorn eller något , eller kanske ikväll , det stänger ju trots allt vid ett =) i'm out .. E

   - you are the legends of my heart <3

Kommentarer
Postat av: elma

ja allt plugg tog för mkt tid så blogg fick vänta ett tag, but now I m back...



ma znam znam, i kako se sad osjecas? har det gått bra med allting? har du fått nån behandling o så eller? izvini ako pitam previse du svarar bara om du vill..



mah znam kako je jag är gift med min skola så om nån vet så är det jag.. al ziva sam, guram i kao sto si gore napisala I never give up..

2009-03-13 @ 19:55:11
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: Zarah

ja det är det :) Ska på fest, dudå?

2009-03-13 @ 20:12:53
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Medina

Haha låter kul, :) Hur mår du då?

2009-03-13 @ 20:27:40
URL: http://medinak.blogg.se/
Postat av: besiima

; hehe naawwww:-))) du får gärna skicka in recept + slike så kan jag publicera det:-D Din favvo recept alltså;-)))



;hmm vjeruj neznam hehe, ska väll hitta på nått, har så många böcker:// hehe..

; Skönt å höra att du är OKEJ:-D Cuj to, bas sam citala där du nämner att hon är opererad, pa sta je bilo?, sto je operisana?:-/. hehe usch snacka inte om det, vädret skiftar så mkt!! i veckan var det riktigt fint väder, reko evo sad ce VÅREN, JOOKK igår d snöa:-///:( al eto nije bas zima:-)

; ma ja sam dobro hvala Bogu!, nezalim nikako:-D ai moji su dobroo,svi zdravi i zivi :-D



; Stas ti za vikend bona?:-D

Puss&Kraam!:*

2009-03-13 @ 21:23:48
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: E M I N A

ma vi va typ "bästa vänner" när vi va små. Sen det finns en annan tjej Dajana. Lixom jag fixade så de blev vänner. Och som du vet, man kan inte leka om man är 3. Så de typ dissade ut mig hela tiden. och detta började redan sen man va jätte liten. De stötte alltid ut en osv.



Sen Zlata e så jävla spydig och hon och dajana har bara varandra i torsås. Jag menar. .. det har inga andra kompisar. De umgås BARA med varandra. När vi gick i 9an så snackade de hela tiden bosniska emellan varandra. så därför stör sig folk på dem. för de har ingen hyffs alls.



Sen zlatas skratt. omg. vill inte bli påmind om att. det är så att man bara skäms av att gå i närheten av henne ..



aja, det har hänt att zlata snackar skit bakom min rygg sen hade dajana sagt det till mig sen hade jag fått dampet och börjat kaxa sen har jag typ sagt ah men passa dig jag slår dig lr ngt, (detta va i typ 9an) .. så hade zlata sagt till sin mamma och så hade hennes mamma hotat med at tpolisanmäla och att zlata gråter sig till söms (?!?!?!)



och varför jag dampade på henne var för hon gick och sa man var föu och zigenare osv..



du kommer väl antagligen nämna det har antagligen för dina föräldrar eller för zlatas? xD hahah..

2009-03-13 @ 21:33:16
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/
Postat av: E M I N A

jag har bott i torsås sen jag var 6 år btw xD

2009-03-13 @ 21:37:19
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0