let the haters , hate..

; okej PILL , aka Merita Ala .. Hade inte svarat på det här , om det inte var så att jag kände Merita Ala .. Kanske inte var hon som skrev kommentaren , men ändå så ger jag det fem minuter .. Det du skrev , visst .. Du kanske vill att jag ska sluta , men jag kan inte sluta med något jag inte håller på med .. Och det är sant , ni där uppe vet hur hon har varit . Falsk rakt igenom sen min födelse .. Men i slutändan inser man vem som är familj och vem som inte är det. Vare sig hon var falsk ett år eller tio år , så förlåter man just för att det handlar om familjen .. Kanske är jag naiv när det kommer till sådana band , kanske , men då är jag det och det kommer att gå på min rygg och mitt samvete . Jag vet inte hur du orkar sitta där och bry dig om det .. Sen om jag väljer att gå vidare och släppa det som har hänt , ett förflutet som sällan kan bringa leende , så har JAG gjort MITT val .. Jag kanske har bott vid sidan om den här personen , och insett att man kan ändras , även dom värsta eller dom som var hopplösa .. Så nästa gång , du väljer att skriva sådant , under ditt eget eller någon annans namn .. så säger jag bara 0700463819 - Säg det till mig , gå inte genom min blogg , för så vitt som jag vet , så slutade vi lågstadiet länge sen gumman , vi fyller 21 i år , vilket du gjorde om jag nu minns rätt , den 14 februari ?! Tack för din omtanke , och din kommentar , den kanske inte värmde , men den öppnade ögonen lite , när dom höll på att stängas .. PUSS!

Kommentarer
Postat av: indiras

hehe :) vart bor du nånstans?



Jo allt är okej :) självå?

2009-03-06 @ 23:01:43
URL: http://indiras.blogg.se/
Postat av: nadia a.

Hello! Vad ska du göra idag? :]

2009-03-07 @ 12:28:20
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

Följ gärna bloggen med bloglovin så missar du inget om THE HILLS! Allt du behöver göra är att klicka dig in på min sida och trycka på den rosa knappen på sidan, lätt som en plätt :)

2009-03-07 @ 15:45:13
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0