koliko je u moru kapi , za jednu vise - volim te <3

; ne nu när folk börjar bege sig till jobbet är det nog dags för edina och mig att sova .. hon håller ändå på att decka av sin medicin , och jag håller på att decka av trötthet =) yes , även den morgonpigga nattugglan kan bli trött.. jag vet att dom flesta inte tror att vampyrer sover men vi behöver sömn vi också :P inte för att jag behöver skönhetssömnen , utan jag tror helt enkelt inte att folket hade pallat med en hypad E M I N A =) .. eller , hade ni?

, har börjat att lägga upp massvis med bilder & göra bloggen mer personlig , precis som ni läsare önskat .. är det något mer , så är det bara att säga till ..

edina säger god natt , med hennes favorit låt .. Jah Cure - What will it take ..



i'll make my sacrifice , only you - no one before.
it's strange how little thing can mean so much when you're happy .. =)

Kommentarer
Postat av: E M I N A

hahaha okej :D

OMG SKOJAR DU?

jag e inte kompis med någon av dom hahaha :D

Och jag HATAR zlata sto po sto. vi är fiender 100%

förlåt men fifan alltså :S xD

Aida och selma snackar jag bara inte med.

nela och dinka snackar jag heller nt med men jag är inte ovänn med dom lr så. samma sak med aida och selma. :P



men zlata är hatobjekt 100%, hon är ju inte så omtyckt i torsås iaf:P



jag umgås bara med svenskar typ, det är jag nästan glad för. Sen har jag mina "blatte" kompisar i kalmar :)

2009-03-13 @ 08:42:02
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej tyvärr har ingen bild men den e verkligen skit snygg!:D. Aja får nog bli tvilling tatueringen den e snygg :D. Ha de bra <3

2009-03-13 @ 11:01:02
URL: http://sljivovice.blogg.se/
Postat av: besiima

heeeey draga !! hvala ti:-D Ma evoo skoro dosla sa posla i tako to , odmaram, hmm jobbar faktiskt inte lika mycket:-/ det går i perioder faktiskt.. hehe ali neka sköönt je iaf:-D



; aww, hvalaa, znaci du följer den, aaa znam ali jag försöker å lägga in recept på mat som jag har gjort znas å sen med bilder hur man gör,för det är många som vill de hehe:-p, Ali pokusavam ofta iaf, ali ska nog baka/laga nått ti helgen pa cu stavit:-D, nekad mi mrsko hehe...

Sta ima bona kod tebe? Kako si mi ti? Kako su tvoji? :-) Kul att du är tillbax å uppdaterar !:-DDD

Puss&Kram !

2009-03-13 @ 17:17:01
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: Medina

Nä jag vet inte faktiskt, haha :p

Nä inget speciellt, hos dig då? :)

2009-03-13 @ 17:42:27
URL: http://medinak.blogg.se/
Postat av: elma

oh pa Selam moja emina, ja dte var ett bra tag sen faktiskt, jag slutade blogga ett tag då en kompis tog över nu är jag tillbaka igen.. det glädjer mej att du följer bloggen, du sluttade också blogga regelbundet ett tag vettja :P.. men nu har du mej på läsarlistan igen..



sta ima kod tebe? allt bra?

2009-03-13 @ 17:56:37
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0