it's just another day for you and me in paradise.

; tonerna blev allt högre , stämman fann inget slut & historierna bringade så mycket skratt. ett litet kök med sex stolar , varav endast fyra var upptagna hade så mycket att erbjuda in på den ljuvliga natten som väntade oss alla. känslan utav att man bara måste le för att man har så mycket glädje inom sig att erbjuda är obeskrivligt skön. jag önskar mer eller mindre att varje människa kände den minst en gång om dagen. & precis när man tror att allt är rätt & att den känslan inte har ett slut så inser man att man endast lurar sig själv. det är endast en illusion vi väljer att leva efter. men för den stunden. den lilla stunden som den varar. så har man tendens att le , riktigt fånigt för sig själv. jag vet att jag gör. iaf när jag kommer in på just dom tankarna =)

; träningen imorse var riktigt skön =) MAAN , det var precis det jag behövde. efter tre timmars träning , lånade jag tränarens bil. körde hem. busfabriken som gällde =) (lägger upp bilder senare) när dagen var som bäst & solen var som starkast begav jag mig mot skolan , matte tentan väntade =( BLÄÄÄ! vad tror ni händer när jag kommer ut? jo , gråa moln sveper bort mitt leende .. nu var det självklart bortblåst med vinden. inte så skönt när man var så vårklädd som jag :P wiiho. vidare till en lunch på maddes med valle .. runda på stan .. 8 minuters solning .. klippning .. runda på stan. fika på maddes med valle , dinel & robin :P solning igen :P hem till mersiha med valle , edina & danell =) & nu medan dom dricker sig fulla, så sitter jag vid datan med min redbull.. den sviker aldrig ..

; nee gott folk .. nu sitter tjejerna bakom mig och ber mig att stänga av datorn som är inkopplad till tv:n .. dom vill kolla på film .. ibland känns det som att vi inte gör något annat äön att kolla på filmer , men med det här gänget. just dom här tjejerna. så behövs det inget annat. inga planer inga utgångar. det räcker med att sitta , snacka , minnas & bara vara där .. det räcker tro mig , mer än vad ni kan tro.. jag kommer säkert med ett inlägg innan jag lägger mig :P ifall jag inte deckar , med tanke på att jag ska upp tidigt imorn , för då är det danmark som gäller :P WIIHO!!

; GOD NATT folk .. på återskrivande :P hahaha. PUSS


;
one word can mean everything , somtimes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0