in a dream you appeared, for a while you were here. so i keep sleeping, just to keep you with me.

; wiiho . idag ska vi fira.. vi firar att mitt matteplugg inte går något vidare bra , kakorna jag bakade var inte så roliga att käka själv men goda var dom iaf. sist men inte minst firar vi att jag såg min artikel i tidningen =) tummen upp för emina .. nu när vi ändå käkar oss feta på kakor och tar paus från pluggandet så tänkte jag berätta lite om hur jag lyckades hamna i tidningen :P haha .. för några veckor sedan bad min lillebrors tränare , Amir Jakirlic mig att skriva en artikel om Eddies fotbollslag .. När han fick reda på att laget skulle fotograferas och hamna i tidningen så ville han att jag skulle skriva artikeln , för han vet hur jag skriver =) såå jag stack till idrottshallen och mötte fotografen Bo Madsen .. vi snackade lite om hur det skulle se ut , vad han ville ha med i artikeln and so on .. sen var det dags för mig att sticka hem och börja skriva .. personligen tyckte jag att det här var en jätte rolig idé , så jag satte mig ner och började skriva ..  hm , vidare till hur det skulle gå .. haha lätt trodde jag , men jag hade aldrig skrivit om barn så jag visste inte milt det skulle vara :P men det blev bättre , jag kapade bort alla tankar och lät fingrarna ha sin egen gång =) slutresultatet blev riktigt nice.. bilden valde dom , jag valde en mer gulligare , men dom ville väl att man skulle se spelarna lite bättre .. :D NICE IAF .. bifogar så att ni också kan läsa .. WIHOO!


btw , det enda som suger är att inte mitt namn kom med , men däremot så kom inte Bosses (fotografens) namn med för den delen heller. så jag är lugn , jag och många andra vet att det är mina ord =)

borsett från firandet , så saknar jag .. sitter nu och blir mobbad av edina och omar .. and man it sucks .. men vi firar , och då ska man vara glad :D:D




; i get a flash then i smile . am i crazy ? i miss you baby ... i'll draw a map, connect the dots. with all the memories that i've got. what i'm missing .. i'll keep reliving ..                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0