i'm so glad my search is over, because i've finally found.

; såå efter en lagom vild & rolig natt på tivoli igår så lever vi idag. vi kom hem sex imorse och jag var uppe och skuttade som en idiot vid 9.. sömnproblem?! tell me about it. skulle iväg till ikea med familjen för att handla in en ny säng till lillebrossan. han är väl redan trött på den han knappt haft  ett halvår :S yeaah! det är barn det :P haha .. men idag blir en rolig dag .. förutom HBG , så ska jag iväg till malmö =) ut och käka middag med Malik! riktigt nice .. Koden är black and white M , remember that! :P därefter ska jag nog bara vara hemma , kolla på film med en vän eller så :P Om jag inte blir utslängd av Edina , med tanke på att Omar ska komma .. HM! jaa , det återstår att se. Men jag lovar att uppdatera lite bilder & skriva lite mer om dom senaste dagarna .. Men det var allt för nu , mamma skriker mitt namn , vilket på boniska betyder : NU NU NU NU !! haha .. EEE BOY , tivoli är ingenting utan dig. Du var lätt saknad där.. som du sa , Andreas utan tivoli låter konstigt , men tivoli utan andreas är ännu värre .. WIIHOO!




, njut av låten som har fastat i huvudet på mig efter några timmar med mersiha :P



, you are the cheese on my makaroni =) <3

Kommentarer
Postat av: AMRA

snyggt efternamn ;D

2009-03-31 @ 16:43:21
URL: http://ahmetoviic.blogg.se/
Postat av: AMRA

hur får man en hel musikvideo på bloggen ? asså från youtube (:

2009-04-02 @ 20:51:24
URL: http://ahmetoviic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0