i want you to be , no other than yourself.

, i en mörk stad som den jag befinner mig i just nu, finns det inte mycket som lyser upp vägarna än gatubelysningen utanför .. tragiskt och dystert skulle många ha sagt , kanske även jag ifall jag endast hade passerat förbi .. men nu så var jag där , och iakttog hur beslysningen lyste över staden samt hur den skimmrade i nattens sken. - l o v e l y..

; på tal om lovely så måste jag nämna en mindre lovely sak. det är nämligen så att boy har fått för sig att skaffa ny frilla. that's cool tänkte jag , tills jag såg hur den skulle se ut. efter tallöst misslyckade försök om att vägleda honom i rätt riktning så fick jag ge upp :( haha , det är väl bara att ta det med en nypa salt och börja leva med det ..


; tänkte publicera lite bilder , men det blev nästan så att andreas fick fnatt , så vi skiter i det .. kommer nog med ett inlägg senare ikväll , men nu är det på tiden att jag blir lite social =) folket väntar och så gör även min redbull , och snart är vi tillbaka i gamla banor igen då vi drar igång med mina mitt i natten vanor , och som vi alla vet är vanor oftast dåliga :( men vem säger nej till en redbull? haha .. vi hörs folk .. i'm out .. / E



, when you don't know. ask the one you have closest to your heart.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0