i need to find a better place to hide.



; efter att ha läst en kommentar så undrar jag verkligen vad folk lever för idag?! hur ser deras liv ut och vart är det placerat. befinner dom sig i en dal långt bort, där det aldrig faller någon skugga. där kylan aldrig har tagit över? där solen aldrig skiner samt där månens sken aldrig har släppt sin lyster över platsen. vad är det för mening att lägga sig i och försöka verka smartare. ni är sjukt roliga allihopa , även om ni är mina släktingar =)

; vidare till gårdagen. jag kom inte i säng förrän sent in på förmiddagen. natten var sjukt skön för edina och jag satt bara och snackade i timmar. vid 6 började vi att bli trötta, och då sätter vi igång det enda som kan hålla våra ögon vidöppna i situationer som dom här :P sex and the city , första säsongen :P haha. när klockan har slagit några timmar senare begav vi oss mot sjukhuset där edina skulle ta bort dina stygn. BLÄÄ & AJJ , säger jag bara =) där efter var det sängen som gällde i två timmar, sen var det upp & hoppa för en dusch, sen skolan.. WIHO .. yeah right. Danell ringde vid 1 och undrade ifall vi skulle lunch , men jag kunde dessvärre inte. Någon timme senare var det ändå en sen lunch som gällde med Edina, Mersiha & William. Det blev inget mindre än Mc Donalds, där det inte finns ngt annat än pommes för lilla Emina som inte käkar kött :P

; senare var det vidare mot en shoppingrunda i stan. snabbt besök på gymmet. därefter hamnade vi alla hos valle på en liten fika. riktigt mysigt var det. och ett stort plus för din vägg och din toalett gumman :P haha. vid 9 åker edina & jag hem för vi ska få gäster , men dom väljer att inte komma alls. IT SUCKS MAN! men men lungt. vi låg och softade bara. så det fick bli en blogglös kväll, med tanke på att jag hade lovat edina :P Nu ligger jag här , några timmar senare. klädd i träningskläder :P väntar på grönt ljus från valle för att sticka & träna innan skolan kl tio. har möte :( BLÄÄ! inlämning på fredag.. Vid tolvslaget ska Mamma , Edina & Eddie bege oss mot HBG & Busfabriken, eftersom Eddie har studiedag. HJÄRTAT MITT .. Men det är allt jag vet än så länge. Vi snackas vid senare. Take care folk .. PUSS



; everything that matters , you can find it with me. everything you need, you can find it in me.


Kommentarer
Postat av: Belma

haha ne fyfan, återstår att se hur det går haha, vet du när eurovision är?



haha åh förstår dig! =/ men det är bara o bita ihop till sommaren haha tur att solen är framme nu iaf:D:D:D men otur att man sitter fastklistrad i böckerna ahha =/



men oj du måste ha ett händelserikt liv haha:D fast så mycket som man vill göra, man vill ju fan inte ens sova, önskar jag också kunde skippa det haha:D det kommer gå så bra så!:) äntligen kan man andas ut när de veckorna är öööver wihoo:D haha..



jaa förhoppningsvis har du rätt haha:D jag va ute o sprang en runda igår, riktigt skönt!=) Hur brukar du träna då?



Åh gick du också natur? :D nv/nv? :D Puss

2009-03-19 @ 09:55:51
URL: http://belms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0