giving my all but getting half of you .. i'm not half a man so tell me what to do..

     
 
                                 

; efter att ha duschat klart min nyopererade syster , så la vi oss i soffan i brist på saker att göra .. och eftersom det är min uppgift att underhålla henne, så klickade jag mig in på Belmas blogg och snodde en lista ifrån henne =) lagom lång för att Edina skulle vara sysselsatt några minuter, innan hon började både att klaga & slava mig igen .. precis innan jag skulle publicera hennes svar , så ville hon ändra på alla :P så vi sket i det .. nu sitter hon och kollar på tyra banks show, samtidigt som hon plågar mig =( haha . men helt okej .. idag skulle jag plugga hela dagen , men jag ville helt enkelt ta en liten paus från allt matteplugg jag har kört med dom här senaste dagarna .. vilket faktiskt är mycket mindre än jag vill erkänns :$

; wiho , väntar på att mersiha ska komma hit med dhalia .. hon har tatuerat sin sons person nr med romerska siffror på armen , vid handleden .. yeah , lite svårt att förklara .. jag måste bara se det :P hon skickade bild , men det säger inte mig så mycket .. därefter ska Nakica komma över med maria & marias pojkvän =) sist men inte minst blir det iväg mot maddes, där mersiha & jag lyckats bli stamkunder på endast tre dagar , för en liten fika med iman =) men endast ifall iman inte dör på vägen , som vanligt =) om fikan inte drar ut på sig allt för mycket så tänkte jag bege mig mot ramlösa för att träffa Mikaela och Helen .. and so on ..

; mitt leende dök upp i mina drömmar inatt .. drömmen var varken fin eller värd att minnas. men lagom bra för att komma med en tankeställare precis efter att man har vaknat .. såå , nu har jag kommit med ett inlägg om min vardag , precis som det önskades , så att det inte är djup text hela tiden .. men nu måste jag dra , städfreak som jag är tycker jag att hemmet ser ut som ett helvete , ni andra hade nog kallat det rent =) men men , jag uppdaterar nog lite senare ikväll ifall jag har tid .. om inte, så får ni återkomma imorn ! =) PUSS


   

 

- bilder från en av gårdagens fikor =)




what if i miss you a little less then before?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0