everytime i try to fly , i fall ...

; jag gör hennes misstag .. jag blir glad för saker som egentligen inte ens finns där .. men i mitt huvud skapar jag dom på något sätt .. det gör mig glad och det får mig att tro , men ändå , så finns dom inte där .. den lyckan & den härligheten , då allt är som det ska , knackade på dörren en gång för länge sedan .. skulle behövas nu någon gång , snart igeen .. innan det blir för sent, innan jag jag slutar tro .. innan jag ger upp .. misstolkar jag saker, eller är jag på rätt väg? om jag bara visste , så skulle allt vara såå mycket enklare .. men jag har lovat en person , att inte grubbla , att inte tänka , att inte analysera .. den personen är mig själv .. njut av det som finns så länge det finns emina , du kan inte göra något annat .. så det gör vi , nu tar vi oss i kragen och gör det vi är bäst på .. vi bjuder på ett leende samtidigt som vi bygger en mur .. en enorm barriär som isolerar och får det mjuka att stelna .. som får det varma att kylas ner , och ännu en gång bli till is .. drömmar är något utav det naturligaste som finns , något som naturen inte kan bryta ner .. något som du håller i dina händer , tills den dagen du låter drömmarna rinna genom dina fingrarna precis som sandkorn .. jag själv har ansvaret för hur det ska gå till , men - i need you to meet me halfway.. and remember , action speaks louder then words ..





jag tänkte alltid på andras lycka , jag valde alltid att göra någon lycklig .. jag tänkte mig alltid för innan jag handlade , just för att ingen skulle bli varken sårad eller besviken .. sen fick jag nog , och insåg att min lycka inte fanns där .. att jag inte levde mitt liv , jag lät dom leva det åt mig , och då jag beslöt mig för att välja rätt för mig själv , för att göra mig själv lycklig , så gick allt snett .. faller jag tillbaka på att göra dom lyckliga ännu en gång? kommer jag att ge upp , eller kommer jag att kämpa för min egen skull? - where do we go from here emina??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0