docekala sam opet da svane , jos jedna zora bez tebe.

; såå efter en morgonträning med mamma var vi i full gång med att baka :P vanilj och kanelbullar , samt amerikanska pannkakor. och recepten finner ni på min favorit matblogg , www.smakligmaltid.blogg.se .. jes besima. jag älskar din blogg =) haha. jag råkade somna till en liten stund , men mamma var strikt på att väcka mig direkt :( haha. ett samtal senare var jag på väg till helsingborg med en hel liga. edina , mersiha , valle , jag och min älskade william =) efter en tur i HBG , hamnade vi på maddes för att käka middag .. bakad potatis med kycklingröra , minus majs igen .. har fortfarande inte smält det där att man inte får majs till bakad potatis :S men den här gången lyckades jag att behålla min baguette :P lyckad kväll på maddes , träffade en hel del gamla polare :P iman & lana .. amra & sanela. sen var det ju självklart några bekanta till :P haha .. när maten hade lagt sig fortsatte vi hem till mersiha där vi nattade lillen och fortsatte med vår filmkväll :P nu några rastlösa timmar & redbull senare sitter jag och försöker uppdatera iaf lite , med tanke på att jag inte har haft tid för det tidigare idag .. nu fick ni en liten snabbkoll på hur min dag har varit :P haha .. vi lägger väl upp en bild på älsklingen , så att bloggen glänser lite extra ikväll .. ta hand om er folk , jag uppdaterar nog lite senare efter matlagningen och filmen .. PUSS , i'm out.

   , dusa <3



; du ska lära dig skillnaden mellan rätt & fel. sanning & lögn. ser du inte skillnaden, så kan du inte lita på någon. och utan tillit så kan du inte älska. att inte älska är något du inte vill uppleva. så när du känner det minsta inom dig. att det känns som att det finns något där. svälj din stolthet och visa det. det kan visa sig att bli ett av dina smartaste drag .. för även du vill uppleva att det bästa inom dig berörs , då ni bara kollar på varandra .. tänk på det , my love. <3

Kommentarer
Postat av: besiima

hehe ma ove su jedine pjesme sto su dobre od njega:-) a prije nisam ni znala ko je:-p..



;ahaa sad evo bas citala, SÅ SÖÖÖT ! hehe:$ drago mi att den kommer till användning, blev de amerikanska pannkakorna bra då?:-D

hehe jeldeee böckerna kommer alltid sist:-p hehe ma hajd polahko:-))) , ma eto jucer radila kvällspass a evo danas slobodna :-DDD idem malo kod brata..:-)

Puss&KRAM!

2009-03-18 @ 11:34:11
URL: http://bemeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0