are you the best i can do?

: ångest? - yes sir.



- ain't a woman alive that can take my momma's place .. <3

,
lite för sommarklädd var jag idag då kylan tog över vår lilla stad .. stressad som satan tog jag hela dagen med en nypa salt och försökte glömma allt det som skulle leda mig till en boring mini =) från en sak till en annan , så förlovade jag mig mitt i citygross tidigare idag , tredje gången gillt med en och samma person .. och var gång fick jag ett ja =) tre 5-kronors ringar gjorde susen , både på mitt och min partners finger .. olyckligtvis fick vi det inspelat den här gången vilket leder till att det inte finns någon utväg .. såå , nu är vi stuck med varandra .. å andra sidan är det kanske lika bra , för vi klickar ju så underbart =) romantiken erövrade oss till en annan värld , där allt var rött som självaste kärleken mellan oss .. det fick vi bekräftat idag när vi både gick ner på knä =) seventh heaven? tusen gånger bättre .. vi firade allt med en amigo choklad , och en fika senare på maddes .. därefter stack vi hem till mig .. vi hoppades på en underbar natt ihop , men tyvärr så låg min nyopererade syster över hela soffan och degade .. så inget myspys för oss inte .. men det tar vi igen imorn vid tolvtiden =) hahaha .. så ist för att mysa fick vi planera firandet som ska äga rum på tivoli, är det tänkt , fredagen den 27 mars .. haha ni som vill se något riktigt sjukt , ta er dit för helvete :P haha.. nee skojar bara , men lagom fint väder , för lagom mycket kärlek .. du frågade om du varit med på min blogg tidigare, yes you have men here is another one. ..  eftersom vi inte har en låt som är "vår" så lägger jag upp din låt , så att du känner dig extra träffad .. me like you :P haha .. - QUEEN!!



; where do you go , what do you do , when everything has changed ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0