and just like that , i told him i liked him.

; otroligt nog kunde jag se flera tårar rinna ner för hennes kinder och dö på hennes läppar .. otroligt nog satt jag där och var mig själv, utan den minsta tanken på att bli varm och trösta henne. det tog mig en tid och inse, att det var på riktigt. att hon inte hade någon att vända sig till. att det endast var jag och hon i rummet. efter en tid. tog jag till mig den gnuttan av mänslighet jag hade kvar inom mig och sträckte ut min hand. förvånad blev jag då hon tog tag i den. men hon hade inte någon annan. min kyla gick med oss hand i hand hela vägen. men jag försökte att ändras. endast för den här gången. endast för henne. jag svarade kallt på varenda fråga. sen när blev jag expert på allt det här?! jag insåg hur en natt av ingenting kunde föra oss två närmare. och det visade sig till slut , att vi två var allt vi hade. jag började omedelbart att ändra mitt tankesätt. för vi var , in this together. jag valde att stå vid hennes sida. torka hennes tårar och hålla hennes huvud i mitt knä. efter tallöst många tårar kom det äntligen ut. hon vrålade och skrek av smärta. även timmar efter att jag fick henne i säng. vi låg där och lyssnade på musik. jag fick hålla om henne. nu har jag gått upp därifrån , men än har hon inte slutit ögonen för att finna ro och somna till. det gör ont på henne. det ser jag , och jag känner mig hjälplös. men jag ska bli hennes hjälte , på ett eller annat sätt. jag ska bara gräva lite djupare inom mig och hitta styrkan och modet att ge mig in på det här igen.. ge mig in på att ge mitt allt , även om det i slutändan visar sig att jag inte kommer att få något tillbaka. naiv. maybe. men hon behöver mig. och jag kan inte beskriva känslan av att vara behövd , av en person du älskar. so here i am my love. jag ger mitt allt. endast för dig.. jag finns här & jag älskar dig ..


; jag vet inte om jag ska säga GODNATT , eller GOD MORGON sverige .. Jag har inte lagt mig , men det är inget jag kommer att göra för den delen heller. nu ska jag iväg och träna innan skolan börjar .. jag måste försöka att hålla ut, även om jag är helt slut .. men här kommer en låt. lagom skön just nu =)



, i had a lot of time to think. and you're all i seem to keep thinking of.

Kommentarer
Postat av: E M I N A

aha okej tack tack haha ;D

Oh, jag pluggade inget alls .. blev att jag satt i telefonen över 3 timmar.. :S haha :D

Gillar inte att plugga :S

Vad går du för skola? :P xD

Puss!

2009-03-17 @ 08:23:54
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/
Postat av: elmy

nemam vremena da svaram på hela kommentaren :P.. jag gör det senare





ja idme an merlina u malmö ev norrköping om jag har tid o skjuts :P..



ima tävling i min blogg haha nu har du chansen o gå på dejt med mej emina hahah

2009-03-17 @ 09:52:35
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha, var nära Malmö :D?, i veckan måste jsg plugga :( skit drygt men har en inlämmningsuppgift i historia på torsdag och 3 prov nästa vecka så har inget val :/. Hoppas på nått kul till helgen iallafall :D sj då?

2009-03-17 @ 16:01:00
URL: http://sljivovice.blogg.se/
Postat av: sanda

ahhh jag ska upp till pappas släkt. :P...

mozda se vidimo bona!

pusssssssssssss

2009-03-17 @ 16:14:09
URL: http://sssaannddaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar låten :)



Har lite texter och bilder att göra under veckan, har konsthistoria nu så inte så mycket faktis. Har du mycket under veckan?

Pussar :*

2009-03-17 @ 17:13:30
URL: http://cheriiie.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: hahaha, men amigo är ju den godaste! mumma

jag spelar mer än förut iaf:) har spelat in fler snuttar också. Finns på bloggenm under kategorit "mina låtar...

Hur är det med dig då?

2009-03-17 @ 17:31:00
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Belma

haha jaa ffs! haha ja resa är det bästa som finns!:D haha. Ja, hon operasångerskan omg.. xP men tror låten kan gå långt ändå sen i Eurovision, det är ju typ aldrig någon bra låt som vinner så att.. ;) hahah. ja jag undrar också vem det är som har röstat egentligen, har inte träffa EN person som tycker att rätt låt vann:P jasså, det låter som en uppladdning inför en tuff vecka? haha ja, har massor denna veckan, för nästa veckan är nightmare haha men men, det ska väl gå:) haha. OH GOD sover du inte? :O haha. duktigt av dig o träna iaf, något jag VERKLIGEN borde ta tag i nu....! shame on me! xP Puss

2009-03-17 @ 19:28:30
URL: http://belms.blogg.se/
Postat av: besiima

hahaha jaoooo hoces mi vjerovat kad ti kazem DA SAM IJA TAKVA:-DD hehe volim da napravim i da drugi jedu,, maa dusaa mi je too:-Dhaha (A)(A)



såg imorse na din msn status att du bakar me din mamma:-p sta ste to napravili ? :-DDD

Inace je sve OKEEEJ, moze bit bolje al dobro je, man kan inte begäära för mkt:-) hehe a familjen helt okej!!!!:-))) Sta si ti danas radiila bona?:-)

Puss&Kraam!

2009-03-17 @ 21:26:32
URL: http://bemeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0