always close , though we're apart.


it scares me to wake up and realize that your side of bed still is - empty.



; är det någon mer än jag som längtar till sommaren?! jag som älskar att resa tycker att jag har rest för lite på sista tiden. har alltid varit fullt schema , men olyckligtvis har det alltid kommit upp något .. en gång i månaden brukar det komma upp en resa, men nu på sista tiden har vi fått ställa in utlandsresorna och ta sverige resor ist. men snart så kommer vi igång med utlandsresorna också. i maj ska vi iväg på en liten efterlängtad weekend, även den i sverige .. men efter maj så går det igång med resorna .. haha nu gäller det bara att köpa pendlarbilen som inte slukar så mycket för vår europatrip , resten är ju sjklart med flyg .. men har en hel del resor nu som är inbokade med datum och allt. får hoppas på att jobbschemat inte ändras ännu en gång hos folket... men ist för fredag , kan ni väl sjunga med mig ; JA JAG VILL HA SOMMAR IDAG! om inte sommar iaf lite SOL ! =) det hade inte skadat, eller? :D PUSS

btw , saknar min älskade hatt .. köpte den när jag besökte venedig , men nu är den spårlåst försvunnen .. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0