zar ti oci ne vide , zar ti dusa ne slusa , kad kazem da - volim te.

, tudelu .. dagen har varit lagom skön , började redan imorse med en tidig fika & runda på stan med edina , efter det var det bara att bege sig hem mot mamma & lämna eddies present. han fick äntligen sin efterlängtade klocka =) och han blev glad minsann. plockade upp dinel , stack hem till farmor. plockade med oss farmor , sen hem mot mamma igen. och spontan som jag är , så kom det bara upp i mitt huvud att vi skulle till väla .. efter att ha busat den första kvarten , så stack vi in mot varuhuset och började handla lite smått , som blev lite mer än vad jag hade planerat. en hemresa senare satt vi på rhodos och beställde pizza , edina fick ta och käka sin på tåget , på väg till jobbet .. medan den andra pizzan åkte med i bilen ett tag :P smarrigt värre. sitter nu hemma bara , och försöker bli klok på allt som händer. utan vidare framsteg , börjar jag nästan att ge upp. men dagen imorn blir förmodligen lite bättre. ska köra iväg mot center syd med dinel & hans mamma. därefter möta upp biss tours mot bosnien =) måste snacka lite med mina chaufförer .. jag verkar vara den enda som älskar att åka buss till bosnien. hela familjen kollar flyg eller åker bil , men jag? jag bokar alltid biljett hos biss tours. älskar varenda en av dom. helt underbara är dom & dom får verkligen timmarna att passera som aldrig förr. det är en riktigt upplevelse var gång man åker , och ingen gång är densamma lik. BISS TOURS is the shit :P men men , nu ska jag börja kolla på tv och sluta försöka bli klok. för jag lär ändå aldrig förstå varför det är som det är. hörs senare people =) take care. PUSS







, a thousand times i tried to walk away. i'm loosing my mind about you. what can i say? you keep telling me to let you go , that makes me want to cry. 'cause god knows i love you so , so much i'm gonna die.

Kommentarer
Postat av: elmy

haha jag brukar oftast säga att jag föddes med fel kön för jag har alltid kännt mej som en grabb än idag gör jag det..



kad ti ides za BiH? il si vec otisla :O?

2009-07-03 @ 22:42:06
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej du!!

Jag och min syster är med i en tävling där vi kan vinna en liten dator Vi hade vart väldigt tacksamma om du kunde klicka in dig på:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351

och rösta på oss... Det vore så himla snällt Det tar ca 3 sekunder du behöver bara klicka på den lilla snäckan bredvid bilden..

Kram// Mia & Mirna

2009-07-07 @ 12:19:35
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: amina

fin blogg du har=)

2009-07-27 @ 10:50:13
URL: http://ahmetovicc.blogg.se/
Postat av: Anonym

var håller du hus?

2009-07-31 @ 18:56:45
Postat av: Mela

Grattissss gumman! har försökt få tag på dej hela dagen a ingen lycka.. du kanske är i bih fortfarande... Önskar dig all lycka i världen i zivjela mi jos 100 godina :) pusss babe/ mela

2009-07-31 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0