you would cry to , if it happened to you.

; tudelu .. måste bara skriva lite kort om dagen igår eftersom att den är och förbli oersättlig .. så underbar var den. vaknade vid 7 imorse , trots att jag inte kom i säng förrän fyra.. ringde hem till baby , bad hans mamma väcka honom , för annars skulle aldrig den sovmaskinen komma upp ur sängen .. haha.. fixade mig , mötte upp babys mamma på vägen hem till dom .. kom upp till baby , satt och snackade i lur med min mamma en stund & helt plötsligt råkar jag nästan säga ut hela överraskningen - den dinel inte fick veta.. jag sa iaf bara att vi skulle till malmö , men jag sa aldrig vad vi skulle göra , för conny och jag var ju fortfarande rädda att dinel skulle backa ur. en stund senare befann vi oss mitt i folkets park. nu skulle vi bara hitta malmös reptilcenter .. när vi väl var framme så undrade dinel ifall det var det här han skulle vara rädd för , men lite tystare blev han när han fick reda på att vi skulle hålla i ormar & ha dom runt halsen .. wiiho säger jag bara , efter en underbar dag med ormarna i malmö och en lagom god lunch senare fortsatte vi dagen hemåt mot landskrona för att plocka upp eddie och följa med honom till fotbollen , där avslutningen skulle gå ut på brännboll & grillning.. alla lag vann en match var , där vi fick turen på vår sida så att både dinel & jag hamnade i eddies lag. det var riktigt kul , sen var det dags för grillning .. några korvar senare begav vi oss ut mot konstgräs där eddie, nadim & ahmed skulle springa av sig lite till ..  hamnade i chocktillstånd när jag fick höra att en person trodde att jag var eddies mamma. haha , det skulle göra mig typ till 13 , och sådan flicka är jag minsann inte .. sist men inte minst hamnade vi på en lekplats , där jag & dinel hade mycket roligare än ungarna vi hade med oss :P men ibland är det tillåtet att låta barnet i sig själv ha sin egen gång :P här kommer lite bilder på hela dagen i helhet  =) =) ..



   
   
    

Kommentarer
Postat av: elmy

fyyyyfan säger jag bara uch uch uch jag kommer drömma mardrömmr åt dej.. det finns inget i världen jag är rädd för (besideAllah dz.) och romar JA DÖÖÖÖÖR.. uch uch uch..



haha jag älskar att ta mina syskon till keplatsen fördet är ändå jag som leker mest :P

2009-06-17 @ 22:11:50
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0