i call you God , because you see everything. and you're still smiling.

; one day you'll realize, that the feeling deep inside - just isn't enough.

tudelu people. har suttit hemma hos föräldrarna nu , hela förmiddagen över till eftermiddagen .. bakat amerikanska chokladmuffins , till eddies sista fotbolls träning. medan mamma & jag var sysselsatta i köket , fick vi hitta på ngt som skulle sysselsätta det lilla odjuret vi har hemma efter 1 , och det är ingen mindre än eddíe =) så dinel fick ryka in och spela fifa '09 med honom .. riktigt nice. dinel har stuckit nu , skulle iväg till malmö för att kolla på bilar , medan jag är kvar och bakar ännu =) så går det när det är många som ska ha :P edina däremot är hemma & slappar med omar , därav anledningen till att jag har blivit utkastad :P kärleksparet har inte träffats på över en vecka .. nog med mitt vardagssnack .. nu ska jag iväg och fixa sista plåten muffins .. sen är det dags att bege sig ut mot konstgräset & klubbstugan .. blir nog en trevlig kväll .. vi får höras sen , för jag ska hinna med att blogga iaf en gång till. jag har lovat mig själv att ta tag i det igen .. kunde inte somna förrän sju imorse , så jag satt och läste i princip hela min blogg =) absolut inte långtråkigt. undrar bara var min inspiration har försvunnit. måste blicka bakåt och se efter om den finns på vägen någonstans .. det är dags för mig att börja knappa mitt i dom sena nätterna igen .. absolut ett måste .. hörs folk! take care..




, it's hard to miss you , but it's harder to accept the fact that you're gone forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0