förlåt för min rädsla. förlåt för min godhet.

krate rijeci postaju sve duze , kad ti kazem da te volim - za sve ono sto si u nasem svijetu , i za tvoju borbu da me vratis na noge. pogledaj me u oci , i ponovi sve sto si rekao prvi put. malo kasnim al ipak mislim da sad razumijem sta si htjeo reci. izvini ako ponekad oklijevam , al s vremenom ce i to proci - bas kao sto sam ti i obecala. ako se ikad osjecas sam , nemoj nikad pomisliti da si teska muka , jer kad god ti zatrebam - ja cu vec biti tu. jedno pored drugog , od prvog pocetka. oprastali smo greske , neopisivo teske. i u nasoj hrabrosti smo uspjeli da izbrisemo , sve jedan sivi oblak , sto su nas kidali u komade. kad su svi okrenuli leda , ti si ostao tu. i s osmijehom si govorio meni koliko sam vrijedna. ti si zvijezda koja je s neba pala u moje ruke. bez tebe bi bila samo jedna od svih miliona. drzi me za ruku , kad andjeli padaju. negovori nista , samo me drzi za ruku. lijepsu dusu je tesko naci. tesko je objasniti , kad rijeci nemogu da odrade svoje. nemogu ti dati sve sto pozelis , al rado bi voljela , cak i vise. kad tisina stigne tugu , pa onda i mene. vratim se u sjecanja .. dvadesetpetog cetvrtog. dan kad smo ti i ja , postali mi. niko ne razumije , sta mi dijelimo. ne razumiju da se vrijeme ne mrda kad smo skupa. ti si mi osvijetlijo dane , i vratio si mi radost zivota. svaki udisaj s tobom je divan, i zna da dotakne dusu kao ni jedan prije. drzi moju ruku, nepustuj, jer ti mozes biti moj sudjeni. jedan nam je pogled bio dosta , jer ljubav je se vec skrivala tu. otvorio si mi oci , i dao si mi drugo misljenje o zivotu. poklonio si mi srecu u koju mogu i zelim da vjerujem. i znam da ce mo se snaci u svakoj situatciji. kad imam tebe , ne treba mi nista drugo. jer znam da ti zelis isto sto i ja - zauvijek.


i'm just trying to open up your eyes. cause you're missing everything.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0