ain't nobody out there - like him.


, en av tidernas härligaste låtar .. absolut härligaste ..


; nedräkningen har börjat , snart lämnar även jag det evigt trista , gråa & kalla landet - Sverige! redan nu vet jag att resan kommer att bli minst lika oförglömlig som alla dom andra hittills .. hur vet jag det?! för jag är absolut det bästa man kan ha med sig på en resa .. det första alla borde packa med sig i resväskan .. på ett sätt längtar jag röven av mig , men en del av mig vill jätte gärna stanna också .. finns en anledning , en lagom stor anledning men också en lagom bra anledning .. majoriteten av befolkningen är säkert som jag , förstår inte att man är på väg mot en härlig semester antingen förrän man har kommit fram , eller på vägen hem .. jag förstår det först när jag har varit hemma en vecka :P haha men det kanske bara är jag .. varit en lagom bra , hektisk samt dålig dag för några av oss idag .. så nu har edina & jag bestämt oss att vi ska dricka varm oboy , käka varsin marabou choklad , hennes smak - mjölkchoklad , min favorit - amigo =) bortsett från det blir det en hel massa gnagande på spice (solrosfrö eller fågelfrö) hur ni än vill ha det .. det är såååå beroendeframkallande , att man måste käka tills det är slut .. sen svider läpparna av all salt .. men det är gott minsann .. yumyum .. innan jag avslutar dagens inlägg , för jag måste lägga mig tidigt med tanke på att dinel & jag , samt 4 vänner till ska åka bort imorn och vara med om en riktigt häftig grej , som jag dessvärre inte kan nämna nu eftersom conny & jag inte vill att dinel ska banga .. så ni får se bilder imorn , förhoppningsvis .. så ska jag bara tillägna några få ord till min baby d.

; dok kraj mene sretan stojis , tvoj mi pogled srce dira.
; ja sam zena koja samo , samo jednom srecu bira.
; ja necu ljepsog , ja necu drugog
; birala sam sreco moja , ili tebe ili tugu.
; da postoje ljepse oci , sreco moja ja sam znala.
; ali moje srce kaze , najljepse sam odabrala.
; docekala sam taj trenutak , ti da budes samo moj.
; i srce mi sada kaze , grijace me ljubav tvoja ...

, it's a new begining of something wonderful , something beautiful , something - meaningful.

Kommentarer
Postat av: besiima

DAAAAAAAAAa bona ija se slazem, nema ljeta bez bosne:-DD haha ma zato radimo draga ti samo da odemo dole trosit .. :-D i opet nazad zaradzivat stas hehe .,,, A inace sam dobro hvala Bogu,,ee danas sam postala halvblond:$$ haha pravo mi se svidja nisam nikad ovako imala hihihi :-DDDD

Kako si mi ti?? PUss&Kraam!

2009-06-17 @ 19:27:03
URL: http://bemeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0