i'm able to take a walk in the sunshine again.

   
- en deckad emina.            - mersiha & edina           - djupaste sömnen.

   
- jamaica snubben.            - william & tetka.              - danell & edina.

  

                                                 - william & emina.

; lite bilder från dagarna som har varit .. bilderna med alkoholen , jaa .. så blir det när man börjar umgås med alkisarna, edina, danell & mersiha. men flaskorna är bara tillagda. jag missbrukade redbull som vanligt. in the end så kunde jag inte sova ett piss. inte ens då jag ville det.. my bad. därefter så ville dom inte ge mig fler redbull. man kan väl säga att jag drack upp ett helt flak själv på knappt 2-3 dagar :P haha. oskyldig är jag inte minsann. missbruk är missbruk - trots att det endast rör sig om redbull :P haha. william har misshandlat mig brutalt genom dagarna. rivmärken finns det absolut gott om! vi har varit otroligt trötta både två. och df tog vi ut det på varandra :P haha .. men det är dusaaaa moja! haha.. jes jes. lite glada bilder i allt det elände som sker i vardagarna .. PUSS

Kommentarer
Postat av: arnela

Aww så söta bilder =) jo skolan har börjat, ny termin, spännande men jobbigt att vakna..=(

Vi såg filmen Benjamin Buttons otroliga liv. Bra va den faktiskt. Vad händer hos dig då? kram

2009-01-21 @ 20:38:53
URL: http://arnelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0