Awe in da house :D

YES! Hon lät han blogga o han e fett glad. Trött o glad för han ska lägga sig snart.
Aa juste jag har ju inte ens presenterat honom...så oförskämt.
HAHAHAHA dom som känner mig vet att jag aldrig använder ord som oförskämt o sånt.
Men i alla fall, han heter Bob hon kallar han för Awe. Han kallar henne för Awe. (Hon är Emina)
Vill ni veta nåt spec om han...typ som vrf han pratar om sig själv i 3:e person som gå in på Awebob.blogg.se :)

Ok, nu har han gjort en KORT presentation av sig själv. Nu kan jag börja blogga wiiiiie...
..Eh.. vad skriver man när man bloggar?
Ah, Jag vet! Jag kan skriva lite om vad jag har gjort idag och det som spontat dyker upp i huvudet. Idag har varit på praktik (blivande idrottslärare, what up!!)
Jag var ganska seg idag o eleverna var extra stökiga idag.. Jag tror att dom känner av att man är trött och passar på att fu#ka upp ens dag. Efter praktiken stack jag till gymmet. (Hade ett riktigt bra gympass)
På tal om gymmet.. han väger nu 73kg och har som mål att väga 80kg lagom till sommarn. Yes! Nu har han fått det nedskrivet också...he've better make it now! Efter gymmet kom han hem och lagade mat, chillade på facebook och ringde Awe sen. Ajusste! Jag skulle hälsa att Awe inte har tillgång till internet för tillfället, därav hennes frånvaro från bloggen.
Eyy jag hade nåt fett bra som jag tänkte skriva men jag glömde bort. Nu e han cok trött och vill gå o lägga sig.
Tack för att jag fick skriva Awe!
God natt o sov gott
Awe!

...ajusste Awe, skaffa facebook! Tänk på tisdagarna..

Gästbloggare Bob Fungula


Kommentarer
Postat av: Nacho

Vet hur det kan vara med ungarna i skolan, ibland är de för jävliga....

2009-03-04 @ 12:56:33
URL: http://nucho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0