nada je san budnih <3

tudelu peeps. emina lever , ser att jag har fått kommentarer där folk undrat var jag håller hus :P Laine jag lever , oroa dig inte .. heewgo is back again :P haha .. riktigt synd att vi inte hann träffas i sommar , hade jag vetat eller haft igång mitt svenska kort  , så hade jag kommit - utan tvekan .. idag har jag bestämt mig att jag ska köra med tusentals bilder och knappt någon text , så kör vi igång med skrivandet sen , eller vad säger ni :P haha .. måste börja med dom underbara minnena så vi börjar med bilderna från badsemestern , sen kör vi igång med bosnienrunt bilderna.. haha .. lätt en av mina bästa semestrar  , kanske t.o.m topp tre .. förutom att jag var sjuk som ett fanskap med förkylning som ledde till lunginflammation , så fanns det troligtvis inte en enda tråkig sekund. take care people .. <3

budva.

bar.

hercegnovi.

dubrovnik

neum.

neum.

mostar.

mostar.

utjeha - bar.

Kommentarer
Postat av: Belma

härliga bilder!:)

2009-08-20 @ 11:48:58
URL: http://belms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0