kad oci ne vide. dusa ne pati.

tudelu people.. skriver live fran bosnien. min 6e vecka har gatt igang .. saknar faktiskt mitt hem , min underbara lagenhet , aven om jag trivs bade i huset och lagenheten har i bosnien.. skriver lite mer om mina aventyr nar jag kommer hem .. ville bara tacka alla som grattade min pa min fodelsedag den 31 juli .. det var helt underbart att fylla 21 .. det kommer att komma massvis med bilder nar jag kommer hem .. har saknat att blogga , har haft nagra bloggkvallar har men aldrig gett mig in pa att skriva forran nu nar jag ska hem.. pa tisdag ar det dags for mig att borja min resa hemat , vilket jag langtar till faktiskt. om det inte blir sa att jag stannar iaf en vecka till! nu ska jag dra , kusinerna klagar pa att jag ar en riktigt internetnord , fast det ar forsta gangen dom ser mig online. typiskt utlanningar .. ta hand om er , sa hors vi snart igen.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeey dragaa!!!! da ti cestitam i efterskott;-) bättre sen aldrig:-)) znaci ti se jos malo vracas hehe, drago mi je da smo se vidjeli u putu:-)))



I kako ti je bilo u bih??-



Puss

2009-08-10 @ 18:21:24
Postat av: besiima

to sam ja bila gore*

2009-08-13 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0