you're only one call away. but still so many nights away from finding the courage to call you.

; efter en lång period av hopplöst väder , så kom sanningen äntligen fram .. borsett från det att endast skuggor har fallit över sverige , och erövrat varenda del ev landet så fick vi äntligen känna av solens sken i ansiktet. dagarna har blivit så mycket ljusare , och allat känns så mycket lättare .. ibland önskar jag att jag hade magiska gummistövlar så att jag kunde önska bort atta gråa och trista dagar .. men eländet kvarstår , för man kan inte få allt i livet .. inte ens solsken varje dag .. men jag klagar inte , för även regn kan vara riktigt stimulerande för männikans själ ..

; fullspäckat schema konstant .. som jag sa tidigare till senahida i lur , känner knappt av att jag har tid för att andas. men jag andas , pulsen är igång och hjärtat slår än , så med andra ord - jag lever. har varit mamma för två dagar .. passat william , haft vattenkrig med honom då vi har badat .. matkrig då vi har käkat , bråkat över vällingen då han skulle nattas :P men morgonen därpå så var allting glömt , frukosten var på bordet , kläderna utvalda & utan problem var vi alltid i god tid på väg till dagis =) RIKTIGT SKÖNT att umgås med min lilla tiger .. ljubi tetka ZLATO svoje ..

; dagarna har mer eller mindre spenderats med mersiha , valle , edina , danell & dinel .. vissa nätter har vi sovit mindre gott än andra , andra nätter har vi inte sovit alls. många små roadtrips har också upplevts , och jaa , vi har haft det riktigt skönt .. sen kommer vi till chokladen som jah blivit beroende av .. Marabou Amigo .. först köpte jag den för att den inte var god , trodde att jag skulle sluta käka choklad .. men nu har det blivit så att dinel & jag käkar upp en hel var dag .. ett måste när vi ska ses , vilket mer eller mindre har varit varje dag nu den senaste tiden ..

; ber om ursäkt ännu en gång för dålig uppdatering , ska försöka att ändra på det .. men har man mycket att göra , så har man .. men det är absolut inte en ursäkt för att inte hinna uppdatera =) fem minuter kan man väl klämma in då och då.. har väl kanske inte känt av att jag har haft mycket att skriva , men nu så jävlar .. nu gäller det igen :P haha. ta hand om er gott folk.. så hörs vi väl senare , eller snart :D




; nu bjuder jag på en riktigt härlig sova låt =) har missbrukat den sen dinel kom med den .. riktigt skönt ..



, i became somebody through lovin' you .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0