you never think that the last time is the last time. you think you have forever - but you don't.

; fredag blev riktigt lyckad .. valle & jag beslöt oss för att dra ut och fika en runda på maddes :P ist för fika , så blev valle mer eller mindre sugen på ett glas vin , & ett till & ett till :P några glas senare så skulle vi sticka , maddes höll på att stänga , men inte nog med det så skulle vi få gäster .. vi börjar promenera hem då vi ser att tages har öppet den kvällen , karaoken var igång mot sitt slut men det hindrade inte oss för att gå in =) efter att ha velat fram & tillbaka så gick vi in , för discot skulle börja knappt en kvart senare .. och det var verkligen i full gång minsann .. efter några rundor av xcider, smirnoff ice & en snaps sour apple senare så gungade stället nog mer än vad det borde .. vi skuttade , vi hoppade , dansade ?! ja , kanske det också =) jag träffade en hel massa gamla vänner som jag inte hade sett under hela min uppsala period .. & vad var det jag sa alen , det skulle inte gå fem år innan vi träffades igen :P lyckligtvis så träffade jag sabo också , har saknat den människan otroligt mycket .. kramade nog sönder honom där , men det var totalt värt det. på väg ut för att valle ska ta en cigg får jag sms av dinel & co att dom väntade på oss utanför valle .. vi träffade nezz och hans vän , fick samåka med dom hem .. vad som hände med dom sen har jag inte den blekaste om , för dom skulle med in .. men åkte visst vidare =) jag tappade bort två armband , ett som jag fick av min lillebror , ett av min familj :( såå , om ni hittar dom , så skulle jag uppskatta att dom återlämnades :P ahaha .. vidare mot natten så satte valle igång sin vattenpipa , välter omkull den en gång , fixar den , och välter omkull den ännu en gång , så hennes fina golv som vi hade berömt i en vecka var nu helt sönderbränt utav kol .. så kan det gå ibland ..

; nu var det god tid för att dra hem , folket tog sitt pick och pack och var på väg ut .. jag hakade på , ville nog inte missa en riktigt skön sovstund i min säng .. Dinel följde mig hem , riktigt nice när det är så sent ute .. av trötthet däckade jag i soffan under filmen VEGAS BABY! morgonen därpå var inte mycket lugnare .. Vaknade , iakttog solen .. klädde på mig och stack till valle på en kopp te , för att snacka om gårdagen .. Gick ut en runda med Mersiha & Angelique , och begav mig senare hem till mamma. riktigt kul att träffa conny på vägen =) Grillade med familjen till ganska sent , stack hem till valle .. vi skulle ut & fika på maddes med dinel & francis .. Men vi fick gäster i sista sekunden , så det blev en hemmakväll ist. Jag stack hem vid midnatt typ , dinel kom och hämtade mig =) när vi kom hem letade vi efter filmen VEGAS BABY , men det verkar som att edinas baby omar har snott åt sig den :P ist fick det bli WHITE MEN CAN'T JUMP. knappt en timme senare ringer valle och säger att francis & hon är på väg hem till mig. Riktigt nice tyckte jag , kvällen förtjänade ett fint avslut med tanke på fredagen. Underbar som Dinel är så serverade han folket & tog hand om dom , under tiden jag log och halv sov i soffan :( mina ögon & mitt huvud har börjat att fibba med mig igen, så jag var mer eller mindre helt väck. En stupfull francis & en lullig valle senare , vaknade jag .. Tog min röv upp från soffan & la mig i sängen vid 5-6 .. Vid 9 imorse var jag uppe på benen och gal som en crazy tupp igen =) Nu sitter jag hemma hos mamma och invätar barnen som vi ska köra till Busfabriken i Helsingborg. Dagen är kommen , eddie ska fira sin födelsedag .. DUSA MOJA! skriver lite senare om hur dagen har varit idag .. Men nu måste jag dra , fixa till mig , kanske t.o.m sola med Mersiha innan vi kör iväg.

; Hela helgen har i princip varit en av dom bästa på riktigt länge. Hade det riktigt nice med valle , en tia är du gumman. har haft det skönt hemma med dinel och riktigt mysigt att promenera med mersiha och angelique. i slutändan vill jag tillägga .. med tanke på hur valle mådde i lördags morgon , så är jag faktiskt glad att jag är nykterist. det där måste vara hemskt alltså :P haha .


; ibbe .. tusen tack för ditt samtal. det värmde verkligen ..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0