no past , no future , no problems - just moments.

; efter en sen natt med en stor mängd filmer & serier med dinel så var det dags för morgondagen .. & som vanligt var jag uppe och gal som en tupp i den tidiga morgonsolen =) började dagen med en dusch , och en liten fika på balkongen .. därefter så började jag ha tråkigt , så jag och mersiha begav oss mot center syd , ett shoppingcenter i löddeköpinge medan dinel & edina log och sov. dom var inte uppe förrän kl 16.00 vilket är helt acceptabelt för edina , eftersom hon jobbar natt , men vad dinel gjorde i sängen så länge vet endast Gud :P satt med dom en stund , sen stack den ena efter den andra .. då passade jag på att sno åt mig min bekini , sätta mig på balkongen & ha det mysigt med ännu en liten fika .. Gud vad skönt . Bekini i april?! det var ett tag sen det där alltsåå.. Nu sitter jag och smsar med valle & mersiha .. vi försöker hitta en tid som passar alla för en fika på maddes , ett bra tag sen det också.. sen blir det nog en hemmakväll hos antingen valle eller mersiha .. synd faktiskt , för ikväll skulle det vara THE FAST GET FURIOUS som gällde , men det var fullbokat. så vi få sno åt oss biljetter till imorn .. kanske lika bra?! men men , nu ska jag iväg och fixa till mig & börja invänta edina & valle =) ska bli kul att se edina köra sin nya goding , fick en bil av farsan igår =) klagar man inte på precis .. haha .. men vi hörs nog senare mot kvällen , eller imorn =) men ta hand om er så länge .. PUSSS!!




; här kommer en låt som mersiha missbrukar , den är riktigt nice faktiskt .. later folks. =)


,
i think i knew all along , that it would never be ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0