it doesn't count as hiding if nobody is looking for you.

; den ljuva melodin talar för mitt hjärta. symfonin i sig själv har en egen historia. men orden , dom kunde jag inte ens valt ut bättre själv. för att förklara hur du har ställt upp för mig , och vad det betyder att ha dig där . för det är så sant som skrivet - you raise me up , to more than i can be. <3



; återkommer med mer info om hur dagen har varit på busfabriken! minst sagt underbar .. men ska iväg & städa hemma nu innan edina & jag drar till valle på en kopp kaffe .. sen är det dags för dinel att komma förbi med mina hemnycklar så att jag kommer in ikväll :P men that's all folks .. vi hörs lite senare. och njut av låten som omfamnar alla mina sinnen =) hoppas att den gör er lika gott. PUSS

. i am strong, when i am on your shoulders. i miss you baby ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0