i left out all the complicated stuff.

; har fått slut på ursäkter .. my bad , i know! jag försöker verkligen att uppdatera så mycket som jag bara kan , men det är alltid något som kommer i vägen. dagarna har iaf varit riktigt härliga. solen har bjudit extremt mycket på sig själv , vilket jag inte har några som helst klagomål på =) kvällarna/nätterna har spenderats med dinel antingen hemma hos mig , valle eller mersiha .. där antingen film , mat eller vattenpipa har varit på schemat. idag så kom jag hem i lagom god tid efter en övernattning hos valle , började att fixa till allt hemma eftersom att edina & jag skulle ha en liten grillfest hemma =) gästerna började komma på eftermiddagen någon gång , och satt fastspikade till 21.00. =) not bad , men ganska lång tråkigt. då gästerna begav sig hemåt , så kände jag för en fika , men edina & dajana ville hellre ta den imorn , då solen var framme i god tid! =) visst kan vi vänta en extra dag .. edina började att fixa till sig , hon skulle till babel med sin älskling .. & kvar var jag ensam hemma =( haha , tog inte lång tid innan jag var på väg in i duschen & dinel på väg hem till mig =) nu sitter vi och kollar på scarface , absolut bästa filmen någonsin .. ska ta på oss ytterkläderna snart för att bege oss mot valle .. plocka på oss lite saker som vi har där , sen hemåt igen :P stackars folk som har gett mig sina hemnycklar , nu sitter jag med minst lika många nycklar som hyresvärden :P haha. jaa , det var nog allt för ikväll .. ska försöka bättra på mig när det kommer till uppdateringar .. take care people .. / i'm out



jag var bara tvungen , push it to the limit baby :P
 
; att spela en roll är lätt , men att vara sig själv är en utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0