i became somebody thorugh lovin' you <3

; IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG , IDAG ÄR EN SPECIELL DAG , IDAG ÄR DET MIN EDDIES FÖDELSEDAG <3

;
om ca 1 h & 20 min, för 8 år sedan , föddes världens vackraste skapelse .. i åtta år har den här underbara skapelsen gjort mina vardagar värda att leva , värda att minnas .. allt den här skapelsen har rört vid har omvandlats till guld .. då den mörkaste gryningen har smygit sig in på oss , har just det leendet fått hela världen att se ljust på det .. just det leendet har fått oss att inse , att det finns en mening med allt , även med mörka gryningar .. i det gråaste och tråkigaste vädret har just dom ögonen berättat , att även dåligt väder , att även regn kan föra med sig något gott. sen sist men inte minst , i soliga dagar & dom ljuvligaste solnedgångarna , har just den kärleken fått oss att höja huvudet högt upp i skyn och tacka gud att ha någon så älskvärd vid sin sida. att ha det stödet och den värmen med sig , i vått & torrt.

; det absolut bästa i mitt liv är att kunna vakna till den ljudstämman som hans röst bringar .. att andas till det mest gulliga skrattet som finns. att kolla djupt in i dom djävulsblåa ögonen och få ett , jag älskar dig också , då man säger det. & man känner faktiskt av då orden verkligen är sanna. man ryser till i kroppen , gång efter gång .. sen får man en konstig känsla i magen , som vandrar vidare upp till hjärtat , som vidare leder till antingen ett leende eller ett fånigt skratt .. LYCKA , med andra ord. något utav det bästa jag vet är också att skapelsen är det sista jag ser innan jag lägger mig , och absolut det första jag ser när jag vaknar .. allt i mitt liv är bäst , så länge du finns omkring mig..

; idag har mitt hjärta varit i skolan , bjudit på gott .. tagit emot svar från inbjudningarna till busfabriken där födelsedagen ska firas .. därefter var det dags för familjen att umgås i helsingborg .. han fick gå in på TOYS'R'US , och välja precis vad han ville .. vi visste väl nog inte att han var så hungrig på nya saker :P lagom mycket leksaker & spel senare begav vi oss vidare , vi käkade , lekte & umgicks .. helt underbart .. hans dag blev nog fulländad , för han däckade i bilen på väg hem :P

; jag älskar dig zivote moj , mer än vad du kan ana. alla mina lyckligaste dagar & stunder är relaterade till dig. alla kärleksfulla låtar leder till tankar om dig .. hela mitt liv & mitt livs mening är intrasslat i din existens .. jag kommer aldrig att glömma ditt första leende, ditt första ord, dina första tänder, dina första steg, din första skoldag .. ingenting .. för allt du har gjort , gör & kommer att göra är så högt värdesatt & betydelsefullt för mig så att det är obeskrivligt .. men jag vet det  & du vet det , och det är allt som räknas för min del .. jag önskar dig allt det bästa i livet .. & hela mitt liv kommer jag att spendera i försök om att kunna återglädja dig , att betala tillbaka varenda lyckliga stund. & även om jag så blir sysselsatt hela livet , så ska jag spendera det i hopp om att kunna underlätta så mycket som möjligt för dig , precis så som du har gjort för mig .. medvetet eller omedvetet , det avgör ingenting .. jag älskar dig villkorslöst .. då , nu & för all framtid i all evighet.. <3




; JAG ÄLSKAR DIG DUSOO! du är , har alltid varit & kommit alltid att förbli ljuset i mitt liv. mitt livs mening & mitt hjärtas slag .. dina blåa ögon är min syn eddie.. ditt andetag är min genväg i livet. dina varma kramar är min blodcirkulation .. dina ord är min röst .. dina tårar är min börda .. ditt leende är höjdpunkten i mina vardagar. du är allt jag lever för , du är allt jag alltid kommer att ha som nr 1 på min lista .. always & forever baby .. jag älskar dig , Eddie .. / din mini .. <3

Kommentarer
Postat av: elena.

Va gulligt skrivet, verkligen ! grattis till han :)



sta se radi kod tebe ovih dana bona??:)

pusa.

2009-04-03 @ 15:24:36
URL: http://lenciki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0