you have the power to heal me. if i let you. but i don't.

sometimes it's about - yourself. ; play your heart out, in the end you will learn how to do it by yourself.

; Poljubi me i budi tu, da sklopim oci na tvom toplom ramenu. poljubi me i budi tu, nek srce lupa kao da je prvi put. poljubi me, pomoli se. sve svijece svijeta nek' se za nas upale.
Ostani, ovu noc kad svi mi prijete, ostani. zagrli me kao dijete, ostani. kad sva si ljubav moja samo ti. ostani da me cuvas kada zaspu andjeli.

; the more you go through, the more you want to be alone. men ibland handlar det inte om att vara ensam. ibland handlar det att vara det samtidigt som man låter någon finnas där. det ljuvligaste man kan göra är att öppna sina ögon, andas in ett djupt andetag & erkänna att just den personen betyder mycket för dig. jag må vara hjärtlös, känslokall och hela det negativa paketet, men även jag kan andas in och erkänna, därefter få till ett fånigt flin, som i detta fall symboliserar lycka, kärlek & glädje. det är en ljuvlig känsla att älska någon. och ännu större är känslan då man är älskad tillbaka .

; som amela sadikovic skrev i sin blogg ; bakom dom osagda orden ligger dom djupaste känslorna. det är så sant, för hur ilsket, sorgset eller glädjefullt inlägg man vill skriva, så är det inte där känslorna ligger. dom är inom dig och kan inte bevisas på annat sätt än på ditt kroppsspråk & dina handlingar. ord kan inte förklara hur man känner. för isf så känner vi alla mer eller mindre likadant. men det fungerar inte så. du må ha tusen vänner, men det finns nt 2 som kan få dig känna precis likadant. finns aldrig ett ex som har fått dig känna som antingen exet innan honom eller killen efter honom. alla är speciella, och därför är känslor egentligen obeskrvliga. det vi förbrukar oss är bara ord. mer tomma än du kan tro!

; tårar däremot är  också ord som hjärtat inte kan få sagt. men tårar är också mer en handling och anses då vara lite mer äkta. gud, vad jag ska leka filosof här. men som Enida sa. antingen kör man filosofi på morgonen eller mitt i natten. då vi är som tröttast och då vi tror vi är helt OFF, men gott folk. kanske är det dags att inse att det är just då vi är som smartast, känsligast och kanske mest öppna?! - sluta bara aldrig älska & för guds skull, sluta aldrig erkänna att ni gör det. det är då det är lättast.

härmed erkänner jag då  . att jag nu och för alltid älskar EDDIE AHMETOVIC mest. Min nr 7

;
zivot svoj, nevolim kao tebe ja.

THIS IS MY REASON ; vinter, vår sommar höst. alltid vi bebo. never ending story! jag älskar dig.

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0