what goes around, comes around.

i'm speechless. - och ni som känner mig vet att det är omöjligt att få tyst på mig. men detta, det fick mig att tänka till. det är ju inte så att jag blev förvånad, absolut inte. jag visste att den här dagen, förr eller senare, skulle komma skuttande runtomkring i lilla Landskrona. Men jag trodde faktiskt att du visste bättre nu, men tanke på allt som du och familjen har gått igenom tidigare. karma har utspelat sin roll, och kanske för att jag just känner dig tycker jag inte att du förtjänar den - men då bortser jag självklart dina handlingar. tiden & milen kanske särade på oss till en viss del, men en gång i tiden var du faktiskt en av mina närmaste vänner, fast det är så länge sen att man knappt minns, men det räknas. det vet jag att det gör. först gick du igenom en tuff period, försökte finnas för dig så mycket som jag bara kunde. inte lång tid efter det väntade jag in liknande nyheter, och vem fanns där för mig - om inte du?! Jag beklagar hemskt mycket att det har hänt dig. det gör jag verkligen. men livet har sin mening , frågan är bara om meningen du har fått nu öppnar dina söta små ögon?!  - Jag beklagar ..


- happy b-day ambalajavble. that's how i named you. jag vet att det är 3 veckor kvar till den 26 september. men bättre tidigt än kanske aldrig .. =)

                                                                           

 ; http://hd.se/inrikes/2008/09/05/man-till-sjukhus-efter/

; hur ska man kunna sakna Landskrona när man har flyttat - antingen så känner man offret, eller gärningsmannen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0