trebas mi. ni sunce zemlji kao ti nocas meni.

kud bas veceras. ovo da se desi. kad znam da nisi tu. kad znam da te nema. kud bas veceras da te nema. kad mi najvise trebas. veceras kao nikad prije. da mi brises obraz. da mi brises svaku suzu. jer veceras ne prestaju da padaju. a tebe nema. nema da ih brises. da me tjesis. ili samo da budes tu. da mi drzis ruku. da me samo zagrlis. da mi pomognes kad me ovo gusi. disi za mene , moje srce te moli. jer neznam kako cu noc veceras da prezivim. srce me boli. u komade je puklo. kad se moram da sjetim sve sta je bilo. voljela bi da vratim vrijeme. da im samo kazem koliko ih volim. pa onda nek ih prokleta sudbina odnese. daleko od mene. gdje si? sto te nema. trebas mi. ni sunce zemlji kao ti meni. - nemogu ovo podnjeti sama.

; ne volim da budem sama. kad noc pada i kuca na prozor. i ne volim da cujem da nisam upravu kad znam da jesam. ne volim da mi kisa pada na cipele. al znam da volim da tebe imam kraj sebe. ne volim da vidim da su oblaci sivi. i ne volim kad nikad nist ne ide mojim putem. i ne volim da budem tuzna. al znam da volim da mi ti nedostajes. volim sve uvezi tog sto ti volis mene. volim kako se naslonis na mene kad spavas. volim te poljubiti kad kisa pada. volim sve sto radis. iskreno to volim. ne volim upaliti radion. i cuti da je moja pjesma odpjevala. ne volim da budem ona zadnja koja sa zna. al znam da volim tebe da gledam. znam da si mi ti jedini!

mili moj .. budi s mnom i budi se s mnom. zeljo moja. zeljo moja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0